دکتر جان من هفته سی هستم.امروز اومدم خونه مادرم.دیدم بچه داداشم ابله گرفته.ینی مادرش هم تازه فهمید.من اومدنی پیشونیش رو بوس کردم.
یادم نیست ک ابله گرفتم یانه.خیلی نگرانم خطرناکه برام؟؟؟؟
دخترم هم آبله نگرفته اما باهاش یکی دو ساعتی بازی کرد.اگر دخترم تو این تایم ازش بگیره چقدر طول میکشه ک خودشو نشون بده.راهی هست ک بخام نگیره؟؟
پرسش (1402/06/09):
سلام دکتر عزیز در مورد آبله مرغان سوال دارم.لطفا زودتر جواب بدین نگرانم
845
39
1402/06/09
سوال کننده
0
1402/06/09
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
انشالله ک نمیگیرید...
پسر خواهر من بزرگه گرفت ...کوچیکه ی ماه بعدش گرفت...
پسر خواهر من بزرگه گرفت ...کوچیکه ی ماه بعدش گرفت...
0
1402/06/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
همین فردا صبح زود به بیمارستان مراجعه کنید اورژانسی چک آنتی بادی انجام شود تا اگر ایمنی ندارید سریعا برایتان اقدامات لازم جهت جلوگیری از ابتلا و کاهش خطر انجام گردد ، مبادا به شنبه بیندازید فردا صبح مراجعه واجب است در مورد گل دخترمان کاری نمیتوان کرد و دوره بروز هم حتی تا 21 روز هم ممکن است طول بکشد 🩷
همین فردا صبح زود به بیمارستان مراجعه کنید اورژانسی چک آنتی بادی انجام شود تا اگر ایمنی ندارید سریعا برایتان اقدامات لازم جهت جلوگیری از ابتلا و کاهش خطر انجام گردد ، مبادا به شنبه بیندازید فردا صبح مراجعه واجب است در مورد گل دخترمان کاری نمیتوان کرد و دوره بروز هم حتی تا 21 روز هم ممکن است طول بکشد 🩷
0
1402/06/10
سوال کننده
سلام ممنون از جوابتون.خانم دکتر درسته ک تو بارداری جنین رو میکشه؟؟؟
0
1402/06/10
پزشک اوما
مرگ خیر ولی در برخی هفته ها ممکن است باعث ناهنجاری شود در سن بارداری شما خطر کمتر است ولی باید مراجعه فوری کنید، مراجعه کردید ؟
0
1402/06/10
سوال کننده
نه متاسفانه شرایط نداشتم برای آزمایشگاه رفتن.صبح میخام برم
0
1402/06/10
سوال کننده
ناهنجاری ینی چی؟الان تو هفته من چه خطراطی داره
0
1402/06/11
پزشک اوما
عزیزم آماده شدن جواب آزمایش زمان میبرد شما باید همین امروز مراجعه میکردید که فرصت اقدامات لازم برای جلوگیری از ابتلا را انجام دهیم، اگر درحال زایمان بودید به بیمارستان نمیرفتید؟! این مساله از آن هم مهم تر است در خانه میتوان زایمان کرد اما نمیتوان در خانه مانع ابتلا شد، فردا صبح زود اول وقت مراجعه کنید
0
1402/06/11
سوال کننده
بله درسته.اما واقعا شرایطش رو نداشتم.😞😞😞😞من امروز آزمایش دادم.
0
1402/06/11
سوال کننده
فقط آزمایش vzv(Img)رو ازم گرفتن
0
1402/06/11
پزشک اوما
باید igG انجام میشد خب بدیهی است که igm منفی است مجددا مراجعه کنید igG چک شود الان igm به تنهایی اصلا فایده ای ندارد
0
1402/06/11
سوال کننده
چشم
0
1402/06/11
سوال کننده

0
1402/06/11
سوال کننده
این آزمایش ها رو از من گرفتن.الان فقطiggانحام بدم؟؟
0
1402/06/11
سوال کننده
بعد اینکه اورژانسی انجام نداد برای من رو.من گفتم دکترم گفته اورژانسی انجام بدم گفت اورژانسی فقط با نسخه
0
1402/06/11
سوال کننده
شنبه ۱۸اماده میشه
0
1402/06/11
سوال کننده
خانم دکتر من گفتم iggرو هم انجام بدن ک مشخص بشه قبلاً گرفتم یانه.الان تکمیل شد آزمایش آبله مرغان؟؟
0
1402/06/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزدلم ، شنبه 18 م دیگر به درد نمیخورد شما باید قبل 5 روز از زمان مواجهه نتیجه آزمایش را بگیرید ، میگفتید نسخه الکترونیک توسط پزشک آزمایشگاه یا بیمارستان داده شود ، فردا با یک متخصص عفونی مشاوره بگیرید اگر نشد دیگر چاره ای جز صبر نیست
0
1402/06/12
سوال کننده
بله ممنون
1
1402/06/12
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌸
0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده
سلام خانم دکتر مهربونم.این جواب آزمایشات منه.فردا صبح هم نوبت دکتر عفونی دارم.
1
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر در برابر آبله مرغان ایمنی دارید در کودکی مبتلا شدید، جای نگرانی نیست نترسید، مابقی موارد را در تاپیک دیگرتان پاسخ دادم💚
خداروشکر در برابر آبله مرغان ایمنی دارید در کودکی مبتلا شدید، جای نگرانی نیست نترسید، مابقی موارد را در تاپیک دیگرتان پاسخ دادم💚
0
1402/06/13
سوال کننده
بله ممنونم از شما ک مهربونین و وقت میذارین.نیازه به دکتر عفونی مراجعه کنم یانه؟؟؟
0
1402/06/13
سوال کننده
با بچه ها واقعا سخته ک بخام بدون برنامه و یهویی بیرون برم 😞😞
1
1402/06/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و خیر هیچ نیازی نیست دیگر خیالمان راحت راحت است فقط اگر بچه ها دچار آبله مرغان شدند تماس مستقیم نداشته باشید تا دچار زونا نشوید 💚
1
1402/06/13
سوال کننده
چطور تشکر کنم از شما ک هر لحظه جواب منو میدین.خیر دنیا بریزه رو سرتون عزیزجان🥰🥰🥰🥰🥰
1
1402/06/14
پزشک اوما
عزیزدل من هستید ، ممنونم از دعای خیلی قشنگتون حال دلم خوب شد ممنونم عزیزم و خداروشکر که شرمنده روی ماهتون نشدم❤️😘❤️😘❤️
1
1402/06/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




