سلام خانم دکتر
نوزاد من شیر خودمو بیشتر میخوره ولی چون الرژی ب پروتئین گاوی داره و حساسیت داره کمتر میخوام بهش بدم . دکترش شیر خشک اپتامیل پپتی داده ک میخوره ولی دفعش با زور زیاد و دیر ب دیر شده اما وقتی گیگوز میخورد بالا می آورد اما دفعش راحتتر بود .
الان باتوجه به این میشه یه وعده اپتامیل بخوره ی وعده گیگوز ؟
برای دفع راحتش حمام و ماساژ هم میدم ولی فایده نداره . این دارو ها هم استفاده میکنه .
پرسش (1402/06/09):
برای دفع راحت نوزاد میشه شیر خشک متفاوت تو هر وعده داد
208
35
1402/06/09
سوال کننده
0
1402/06/09
سوال کننده

0
1402/06/09
سوال کننده
دکترش فعلا بهش بایو لاکت و اینفاکول داده ک مصرف میکنه. بقیه رو کمتر بهش میدم
0
1402/06/09
سوال کننده
کولیکید بخاطر طعم بدی ک داره بهش نمیدم
1
1402/06/09
m g
بخاطراینک نمیسازه بایدچیزیوبدی ک بسازه
1
1402/06/09
m g
ن بالابیاره ن یبوست بشه ن زوربده
1
1402/06/09
m g
من چن تاروعوض کردم تابیومیل بهش ساخت ولی وزن گیزیشونبردم هنوزولی خیلی راحته باهش
0
1402/06/09
سوال کننده
تو دفعش راحته ؟
نوزاد من نفخ خیلی داره دلم کباب براش هی زور ميزنه
نوزاد من نفخ خیلی داره دلم کباب براش هی زور ميزنه
3
1402/06/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
ن عزیزم فقط باید پپتی بدی
1
1402/06/09
❤mahur❤ ❤mahak❤
دفعش چندوقت دیگه بهتر میشه
1
1402/06/09
gandom
عزیزم وقتی حساسیت داره یا باید پپتی بدی یا پپتی جونیورح
1
1402/06/09
gandom
یبارم پپتی جونیور بده ببین با اون چطوره
من پپتی ب پسرم میسازه حونیور مدفوعش شل میشه
من پپتی ب پسرم میسازه حونیور مدفوعش شل میشه
0
1402/06/09
سوال کننده
فعلا صبر کنم پس
1
1402/06/09
مینا فرهادنیا
عزیزم پسر منم مثل شما بود.روتفلور داد خیلی خوب شد .استفاده کن.بایو لاکت داد بعد روتفلور داد
0
1402/06/09
سوال کننده
اینم داره . تموم شده البته
0
1402/06/09
سوال کننده
خانم دکتر از دیشب تا الان فقط یکبار مدفوع داشته وهمش بی قراره
1
1402/06/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
به جای بایولاکت، بی بی کر هر 12 ساعت 5 قطره بدهید ، اگر بهتر نشد هر 8 ساعت 5 قطره بدهید ، و همان پپتی را ادامه دهید، اگر بهتر نشد پپتی جونیور را امتحان کنید، البته اگر قوام دفع سفت نیست واقعا تا 4 روز دفع نداشتن هم طبیعی است بی قراری میتواند بدلیل کولیک باشد جانم که باید درمان بدهید، اگر کولیک اید نمیدهید کولیکز یا اینفاکول یا سگانوز بدهید
به جای بایولاکت، بی بی کر هر 12 ساعت 5 قطره بدهید ، اگر بهتر نشد هر 8 ساعت 5 قطره بدهید ، و همان پپتی را ادامه دهید، اگر بهتر نشد پپتی جونیور را امتحان کنید، البته اگر قوام دفع سفت نیست واقعا تا 4 روز دفع نداشتن هم طبیعی است بی قراری میتواند بدلیل کولیک باشد جانم که باید درمان بدهید، اگر کولیک اید نمیدهید کولیکز یا اینفاکول یا سگانوز بدهید
0
1402/06/09
سوال کننده
سلام مجدد
مدفوع مجدد یکساعت پیش داشت ک مقدارش خيلي زیاد بود و قوامش خوبه سفت نیست و خردلی هست . ک نسبت ب روزای قبل ک سبز بود بهتر شد.
فقط این بی قراریش هست که داروی اینفاکول میدم و سایر داروهایی ک داره .
فقط روی صورتش دونه قرمز هست بخاطر حساسیت به شیردهی من داره ک اینجوری میشه؟
مدفوع مجدد یکساعت پیش داشت ک مقدارش خيلي زیاد بود و قوامش خوبه سفت نیست و خردلی هست . ک نسبت ب روزای قبل ک سبز بود بهتر شد.
فقط این بی قراریش هست که داروی اینفاکول میدم و سایر داروهایی ک داره .
فقط روی صورتش دونه قرمز هست بخاطر حساسیت به شیردهی من داره ک اینجوری میشه؟
0
1402/06/10
پزشک اوما
عزیزم رژیم غذایی را چطور کنترل میکنید؟ چه مواردی حذف شده؟
0
1402/06/10
سوال کننده
لبنیات اصلا نمیخورم میوه های نفاخ هم همینطور. گوشت گاو هم نمیخورم . دیگه نمیدونم چ چیزهایی هست.
امشب بقدری گریه کرد بیچاره شدم شکمش پر از نفخ😔
امشب بقدری گریه کرد بیچاره شدم شکمش پر از نفخ😔
1
1402/06/10
پزشک اوما
تخم مرغ، فلفل، کنجد. ارده، هرچه درون آن لبنیات به کار گرفته همچون بیسکوییت و...، ماهی ، دلستر، نوشیدنی های گازدار، خانواده کلم ها را نخورید اگر بهتر نشد آجیل مغزیجات را حذف کنید، بی بی کر هم شروع کنید تا تغییرات را ببینیم
1
1402/06/10
سوال کننده
ممنونم❣
0
1402/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹❤️🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




