سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
بنده ۸ تیر یه رابطه محافظت نشده داشتم و همون موقع دو عدد قرص اچ دی و دوازده ساعت بهد هم دو تا دیگه خوردم و بعد حدود ۸ روز لکه بینی پیدا کردم این لکه بینی حدود یه هفته ادامه داشت و بعد ۲۸ تیر پریود شدم و ۲ مرداد هم خوب شدم اما این دوره هنوز پریود نشدم چندتا بیبی چک زدم که همه منفی بود فقط یکی از آن ها بعد ۷ الی ۸ ساعت هاله انداخت که من رفتم آزمایش تیتر بتا دادم و جواب منفی بود . باید ۲۸ مرداد پریود می شدم یعنی الان۱۲ روز تاخیر دارم الان چیکار باید بکنم که پریود بشم ممکنه که احتمال بارداری داشته باشم هیچ علائمی هم ندارم فقط سینه سمت راستم اگه فشار بدم یه مایع آب مانند در حد چند قطره بیرون میاد. مشکلی پیش اومده واسم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



493
1402/06/08



