سلام وقت بخیر خانم دکتر لطف می کنید سنو منو نگاه کنید و این که دور شکم ۲ هفته عقب است خطرناکه ؟
0
1402/06/08
سوال کننده

0
1402/06/08
سوال کننده
مکمل ها مولتی ویتامین امگا و کلسیم مصرف می کنم الان حدود دو هفته هم هست که قارچ کبابی و آجیل گوشت و حبوبات هم مصرف می کنم
0
1402/06/08
سوال کننده
سنو داپلر هم مشکلی نداشته و خوب بود در هفته ۲۹
0
1402/06/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
با توجه به اینکه نتیجه دابلر خوب بوده و با توجه به اینکه در سونوگرافی فعلی نیز شواهدی از محدودیت رشد داخل رحمی وجود ندارد جای نگرانی نیست تا دو هفته اختلاف در سن بارداری و ابعاد مانند دور شکم طبیعی در نظر گرفته میشود فقط چون وزن دلبندتان نسبت به صدک مورد انتظار پایینتر است همچنان اصول تغذیهای را با جدیت رعایت کنید اگر دیابت ندارید ترومام یا لیدی میل بخورید، روزانه تخم مرغ و قارچ کبابی و آجیل مصرف گردد و در کنار هر وعده غذایی، یک سیخ گوشت کبابی مانند جوجه کباب بخورید، همچنین سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل هر دو هغته تا زمان زایمان انجام شود ❤️❤️
وقتتون بخیر ❤️
با توجه به اینکه نتیجه دابلر خوب بوده و با توجه به اینکه در سونوگرافی فعلی نیز شواهدی از محدودیت رشد داخل رحمی وجود ندارد جای نگرانی نیست تا دو هفته اختلاف در سن بارداری و ابعاد مانند دور شکم طبیعی در نظر گرفته میشود فقط چون وزن دلبندتان نسبت به صدک مورد انتظار پایینتر است همچنان اصول تغذیهای را با جدیت رعایت کنید اگر دیابت ندارید ترومام یا لیدی میل بخورید، روزانه تخم مرغ و قارچ کبابی و آجیل مصرف گردد و در کنار هر وعده غذایی، یک سیخ گوشت کبابی مانند جوجه کباب بخورید، همچنین سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل هر دو هغته تا زمان زایمان انجام شود ❤️❤️
1
1402/06/09
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر لطف کردید 🥰🥰
0
1402/06/09
سوال کننده
به امید خدا ۱۹ زایمانم هست سزارین و این که ۱ شهریور سنو رفتم که عکس و ارسال کردم خدمتتون و دیروز هم پیش دکتر زنان و چک کردن صدای قلب جنین بازم نیازه برم سنو یا نه ؟
1
1402/06/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، زنده باشید ❤️❤️
اگر نوزدهم زمان زایمان است نیازی به تکرار سونوگرافی نیست فقط مراقب حرکات دلبندتان باشید
اگر نوزدهم زمان زایمان است نیازی به تکرار سونوگرافی نیست فقط مراقب حرکات دلبندتان باشید
1
1402/06/09
سوال کننده
ممنون خانم دکتر خدا بهتون سلامتی بده 🥰
1
1402/06/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، الهی که همیشه شاد باشید ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430

