عزیزم ممکنه ویروس گوارشی گرفته حتما ببرش دکتر
شربت دمیترون میده بالا نیاره
سلام به روی ماهتون مامان جان
بهترین کار را کردید که مراجعه داشتید چون در پیک بیماری ویروسی هستیم، غذا سبک بدهید، غذای چرب ندهید تا دوره درمان طی شود 🌹
پسرم تا دیشب خوب بود دوباره از وقتی که خوابید مدام بیدار میشد و انگار یه چیزی میومد بالا تا گلوش ، نمیتونست بخوابه همینطوری نشسته میخوابوندمش حتی فکر کردم شاید دوباره حالت تهوع یا استفراغ داره ، ولی چیزی تا صبح بالا نیورد ، علتش چی میتونه باشه ؟ چی کار باید کنم ؟
پسرم تا دیشب خوب بود دوباره از وقتی که خوابید مدام بیدار میشد و انگار یه چیزی میومد بالا تا گلوش ، نمیتونست بخوابه همینطوری نشسته میخوابوندمش حتی فکر کردم شاید دوباره حالت تهوع یا استفراغ داره ، ولی چیزی تا صبح بالا نیورد ، علتش چی میتونه باشه ؟ چی کار باید کنم ؟
عزیزم سابقه رفلاکس اگر ندارد علت میتواند عفونت گوارشی یا ویروسی باشد باید حتما مراجعه کنید
نه سابقه رفلاکس نداره ، دوباره باید به پزشک مراجعه کنیم ؟
بله جانم بنابراین حتما مراجعه کنید