سلام دکتر جان.خسته نباشید..مادرم عمل آندمتر داشتن.به خاطر ضخامت بالا..که از خودتون پرسیدم.گفتین تشخیص دکتر درست..حالا نمونه ارو دادیم برای آزمایش.میشه تفسیرش کنید؟مادرم ۵۳ساله هستن.و۶ساله که پریود نمیشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



336
1402/06/08




