سلام نازنینم همهچیز عالی است فقط درصد اسپرمهای با شکل نرمال کم است مکمل اسپریژن بخورند به اورولوژیست مراجعه کنند ولی مجموعا میتوانید اقدام هم داشته باشید شرایط حاد نیست ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.