دخترمو بردم حمام متوجه شدم دو طرف بالای کنار باسنش اینجوری قرمز شده ،من انقدر استرسیم حد نداره این چند روزم مریض بوده دیگه روان برام نمونده
0
1402/06/07
سوال کننده

0
1402/06/07
سوال کننده

0
1402/06/07
سوال کننده
برجسته نیست
0
1402/06/07
fatem F
انگار جای کش پوشکشه ، احتمالا بهش حساسیت داده
0
1402/06/07
yas bano
بخاطر پوشک نیس؟
0
1402/06/07
yas bano
اره شاید هم سایز پوشکش کوچیک شده براش
0
1402/06/07
سوال کننده
همون مارک قبلی رو خریدم ولی بسته جدید امروز براش باز کردم
0
1402/06/07
سوال کننده
انقدر از کهیر میترسم که دارم پس میفتم از استرس
0
1402/06/07
fatem F
والا تو این مملکت هیچی بعید نیست شاید جنسشو عوض کردن کیفیتش اومده پایین
0
1402/06/07
سوال کننده
پس ی بسته جدید دیگه رو امتحان میکنم دیگه اونو استفاده نمیکنم فعلا
1
1402/06/07
fatem F
چیزی نیست بابا نگران نشو یه کرم میزنی درست میشه ، پسر من نصف این دو سال عمرش پاش اگزما داشته
0
1402/06/07
سوال کننده
الان براش کرم بزنم س
0
1402/06/07
سوال کننده
سودوکرم دارم
0
1402/06/07
سوال کننده
نه ترسیدم کهیر باشه
1
1402/06/07
fatem F
این کهیر نیست کهیر قرمز نمیشه باد هم میکنه
0
1402/06/07
سوال کننده
واقعا مرسی
0
1402/06/07
سوال کننده
خیلی استرسی شدم باید برم پیش روانشناس
0
1402/06/07
سوال کننده
پماد اگزماسین هم دارم
2
1402/06/07
yas bano
کهیر اینمدلی نمیشه که این معلومه بخاطر پوشک من خواهرزاده ام زیاد اینطوری میشد
0
1402/06/07
سوال کننده
پس شاید اگزماس
0
1402/06/07
سوال کننده
قبلا هم ساق پاش اگزما میزد
1
1402/06/07
Zahra Nasiri
بخاطرشست وشوی زیاده دخترمنم اینجورمیشه ی کرم هست دکتربراش نوشت خیلی خوبه ازاون میزنم خوب میشه
1
1402/06/07
Maryam M
سلام عزیزم
منم برا بدنش از شامپو ایروکس استفاده کردم
چون خشک شده بود
وازلین بچه
و اینکه زینک و کالاندولا رو مخلوط و میزدم
مارک پوشکشو هم عوض کردم خوب شد از این عکس بدتر بود و دقیقا همین قسمت بود
منم برا بدنش از شامپو ایروکس استفاده کردم
چون خشک شده بود
وازلین بچه
و اینکه زینک و کالاندولا رو مخلوط و میزدم
مارک پوشکشو هم عوض کردم خوب شد از این عکس بدتر بود و دقیقا همین قسمت بود
1
1402/06/07
مینا گلی
عزیزم شبیهاگزماهم هست.روی اون فسمت رو با یه کوچولو وازلین چربکن.بعد چندروز خوب میشه
0
1402/06/08
سوال کننده
سلام خیلی ممنونم از راهنماییت مرسی
0
1402/06/08
سوال کننده
مرسی عزیز ممنونم
1
1402/06/08
باران .
حساسیته و اگزما زده پماد ان ان بزنید
پسرر من مدام مینجوری میشه بخاطر حساسیتش کالاندولا دکسپانتنول زینک ان ان کلوتریمازول هیدروکورتیزون یکی از اینارو بزنید همیشه چرب کنید زود خوب میشه
پسرر من مدام مینجوری میشه بخاطر حساسیتش کالاندولا دکسپانتنول زینک ان ان کلوتریمازول هیدروکورتیزون یکی از اینارو بزنید همیشه چرب کنید زود خوب میشه
1
1402/06/08
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بخاطر پوشک.بچه منم ب ی پوشکی حساسیت داشت دوطرف اینجور میشد
یکن وازلین بزن
یکن وازلین بزن
0
1402/06/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
نگران نباشید ،اگزاسین بزنید و تغییرات را گزارش دهید ، فعلا هم از این بسته جدید پوشک استفاده نکنید
نگران نباشید ،اگزاسین بزنید و تغییرات را گزارش دهید ، فعلا هم از این بسته جدید پوشک استفاده نکنید
0
1402/06/08
سوال کننده
ممنون دوستان از راهنماییتون
0
1402/06/08
سوال کننده
سلام دکتر جان ممنونم ،دیشب یکم پماد سودوکرم زدم کمرنگتر شده امروز اگزماسین میزنم ، به نظرتون به خاطر پوشک هست؟؟
0
1402/06/08
سوال کننده
بسته پوشک هم عوض کردم
0
1402/06/09
پزشک اوما
بله مامان گل بیشتر بنظر ناشی از پوشک است اگر با سودوکرم روند خوبی نشان داده میتوانید ادامه دهید
1
1402/06/09
سوال کننده
بله ممنون با همون سودوکرم خوب شد خدا رو شکر
1
1402/06/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/06/10
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل و امیدوارم همیشه سلامت باشد 🌹❤️🌹❤️
0
1402/06/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



709

