سلام خانم دکتر . من تقریبا ۳۰ ساله هستم و سیکلهای من کوتاه و معمولا بین ۲۱ تا ۲۴ روز متغیر هست . برای چکاپ از وضعیت رحمم در روز ۱۲ سیکلم سنو انجام دادم .. به نظرتون برای این روز وضعیت رحمم خوبه؟ این فولیکول هایی که سایزشون ۹ و ۱۰ هست نشونه تنبلی تخمدان هست؟ این فولیکولها امکان بزرگ شدن ندارن تا آخر سیکل؟!
من الان قصد بارداری ندارم اما اگه بخوام از ۵ ، ۶ ماهه دیگه اقدام کنم وجود این فولیکولها میتونه این خطر رو برسونه که در ماه های آینده من همین یک فولیکول ۲۰ هم نداشته باشم و تخمدانم رو به تنبلی هست؟؟!!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



344
1402/06/07






