سلام دکتر محترم،دختر من روزی یک بار یا یک روز در میون یک بار مدفوع داشت که شل بود ولی نه خیلی با دودون های سفید،رنگ زرد،امروز صبح یک بار معمولی مدفوع داشت ولی بعد از اون تا شب ۳ بار مدفوع کم ولی شل تر از همیشه داشته ولی همچنان دون دون سفید توش هست ببخشید میخواستم بدونم الان اسهاله؟اگه لازم باشه عکس شو بزارم
0
1402/06/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ بله عکس ارسال کنید تا ببینم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ بله عکس ارسال کنید تا ببینم
0
1402/06/07
سوال کننده

این حالته روزی یکی ،دوبار
0
1402/06/07
سوال کننده
مقدارش کمه از مای بی بی بیرون نمیزنه،
0
1402/06/07
سوال کننده
مولتی ویتامین زیتوکید بهش میدم،واز دیروز پدی لاکت
0
1402/06/07
سوال کننده
من دمنوش شنبلیله استفاده کردم این دو روز میتونه از اون باشه؟
0
1402/06/07
پزشک اوما
بله میتواند بدلیل شنبلیله باشد قبلا هم همینقدر مخاطی بوده؟
0
1402/06/07
سوال کننده
نه
0
1402/06/07
سوال کننده
پس من شنبلیله رو حذف میکنم
0
1402/06/07
سوال کننده

ببخشید از این مکمل میتونم استفاده کنم؟
1
1402/06/07
پزشک اوما
بنابراین حذف کنید تا تغییرات را ببینیم ، برای چه میخواهید استفاده کنید؟
0
1402/06/08
سوال کننده
بدن درد دارم و کتفم گز گز می کنه دکترم ویتامین ب و آمپول نروبیون تجویز کرده بود که استفاده کردم اینبار این مکمل نروبیون خوراکی هست که داروخانه پیشنهاد داد
1
1402/06/08
سوال کننده
ممنون ازتون
1
1402/06/08
سوال کننده
چقدر خوبین شما
0
1402/06/08
پزشک اوما
عزیزدل من هستید مامان جان ، خوبی از شما است نازنینم و ممنونم بابت محبتی که به من دارید ❤️ عزیزدلم یک سوال دارم چه مکمل هایی مجموعا مصرف میکنید ؟
0
1402/06/08
سوال کننده
کلسیم،آهن،امگا ۳،ویتامین ب و مولتی هم مصرف می کردم که تموم شد و به جای اونا و نروبیون این و دارو خانه پیشنهاد داد
0
1402/06/08
سوال کننده
ببخشید دختر من مدفوعش یکم سفت تر شده ولی همچنان شله و خلط دار البته کمتر،تعداد دفعشم ۱ بار یا ۲ بار در روزه تب نداره ،حال عمومیشم خوبه،ولی چون رفلاکس و کولیک داره من نمیدونم گاهی بالا آوردنش یا دلپیچش به خاطرِاسهاله یا از کولیک و رفلاکسشه ،قطره پدی لاکت هر ۸ ساعت ۵ قطره بهش میدم،شما چی صلاح میبینید؟
0
1402/06/08
سوال کننده
ببخشید اسهال دخترم من و نگران کرده زیاد سوال میپرسم
0
1402/06/09
پزشک اوما
عزیزم با مصرف مکمل های قبلی مشکل درد و گزگز نداشتید؟
در مورد مدفوع رامنوفلور روزی ده قطره بدهید اگر بهتر نشد جهت ارزیابی دقیق تر از نظر حساسیت به پروتئین گاوی هم مراجعه کنید 💓
در مورد مدفوع رامنوفلور روزی ده قطره بدهید اگر بهتر نشد جهت ارزیابی دقیق تر از نظر حساسیت به پروتئین گاوی هم مراجعه کنید 💓
1
1402/06/09
سوال کننده
ممنونم خیلی لطف کردید
0
1402/06/09
سوال کننده
گز گز و که کلا از اول دادم
1
1402/06/09
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
بابت شرایط خودتان نوروبیون مجموعا مشکلی ندارد اما شرکت سازنده ایمنی مصرف آن را در شیردهی جز در صورت صلاحدید پزشک تجویز نکرده، آمپول نوروبیون هر چند روز و چند عدد تجویز شده ؟ نام مکمل تجویزی گروه ب چه بوده؟
بابت شرایط خودتان نوروبیون مجموعا مشکلی ندارد اما شرکت سازنده ایمنی مصرف آن را در شیردهی جز در صورت صلاحدید پزشک تجویز نکرده، آمپول نوروبیون هر چند روز و چند عدد تجویز شده ؟ نام مکمل تجویزی گروه ب چه بوده؟
0
1402/06/09
سوال کننده
دکتر عزیزم امروز دکتر خودم و تونستم ببینم ازش پرسیدم گفت ایرادی نداره میتونی مصرف کنی،از شما به خاطر پیگیریتون و راهنمایتون بی نهایت ممنونم
0
1402/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی خداروشکر بنابراین جای نگرانی نیست فقط اگر جواب نگرفتید یک مکمل منیزیمی هم آغاز گردد
1
1402/06/10
سوال کننده
خیلی ممنون
1
1402/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹❤️🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



832

