چکاب دادی؟
اگه دادی و همه چی نرماله هیچی نباید بدی
دادن مولتی وقتی که بدن نیاز نداره بدنو ضعیف تر میکنه
دوسالگیش دادم خوب بود
ضعیفتر ک نمیکنه 😂
من خودمم دارم مولتی ویتامین قرص میخورم ی روز درمیون
نمیدونم دکتر به من گفت گلوبولای سفید رو ضعیف میکنه
وظایفشون رو خوب انجام نمیدن 🤷
بازم از دکترش بپرس
دکتر پسر من گفت ویتامین دی رو باید بعد از دو سالگی بخورن
هر روز فطره ویتامین دی ۱۰۰۰ بجز جمعه ها
سلام به روی ماهتون مامان جان
از دو سالگی به بعد اگر نیاز بدن نباشد نباید مولتی ویتامین بدهید اگر خودتان هم بی دلیل یک روز در میان مصرف میکنید خیلی اشتباه است، دوز بالای ویتامین دی مسمومیت جدی میدهد به تازگی متوجه شده اند دوز بالای گروه بی میتواند منجر به سرطان ریه شود، مولتی ویتامین نقل و نبات نیست عزیزم که مداوما بخورید