سلام خانم دکتر عزیز من ماه قبل عکس رنگی انجام دادم مشکلی نداشتم یه بارداری خارج از رحم داشتم برای این انجام داده بودم.اقدام به بارداری هم کرده بودم ولی امروز پریود شدم. هیچ مشکلی خاصی هم ندارم فقط کم کاری تیروعید دارم که لووتیروکسین ۵۰ مصرف میکنم. و کابرگولین هفته ای نصف قرص. ضخامت رحمم یکم پایینه میخواستم مکمل فرتیل سی ام بگیرم مصرف کنم خوبه بنظرتون؟روزی چندتا مصرف کنم؟ نمیخوام داروی هورمونی دیگه ای مصرف کنم یه مکمل باشه بهتره برام
0
1402/06/06
سوال کننده
پرولاکتینم ۱۵ تا بالاس قرص رو تا مصرف میکنم میاد پایین خوبه ولی اگه مصرف نکنم دوباره میره بالا
دکتر غدد برام ام آر آی نوشت مشکلی نداشتم
میدان دید بینایی هم گفت برو . انجام دادم مشکلی نداشتم
دکتر غدد برام ام آر آی نوشت مشکلی نداشتم
میدان دید بینایی هم گفت برو . انجام دادم مشکلی نداشتم
0
1402/06/06
سوال کننده

این سونو ماه قبلمه روز ۱۵ سیکل. چند روز بعد از عکس رنگی انجام داده بودم روز ۱۳ سیکل ضخامت ۵ بود. کاکاعو تلخ زیاد خوردم روز ۱۵ ضخامت به ۸ رسید
0
1402/06/06
سوال کننده
و فرتیل سی ام با این قرصهایی ک مصرف میکنم تداخلی نداره،؟
این ماه هم میخوام اقدام کنم مشکلی نداره فرتیل سی ام مصرف کنم؟
این ماه هم میخوام اقدام کنم مشکلی نداره فرتیل سی ام مصرف کنم؟
0
1402/06/06
سوال کننده
قرص کوالی فول پلاس هم یکماهه مصرف میکنم
0
1402/06/06
سوال کننده
خانم دکتر از ظهر که پریود شدم رنگ خونریزی قرمز روشن هست
همیشه به این روشنی نبوده
چون یه بارداری خارج از رحمم داشتم خیلی میترسم
سری قبل ک بارداری خارج از رحم بود هرماه بموقه پریود میشدم اصلا متوجه نشدم
همیشه به این روشنی نبوده
چون یه بارداری خارج از رحمم داشتم خیلی میترسم
سری قبل ک بارداری خارج از رحم بود هرماه بموقه پریود میشدم اصلا متوجه نشدم
0
1402/06/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزدل
بله خوب است حتما شروع کنید و. روزی 3 عدد بخورید ،لوبیا سبز فراوان بخورید تداخلی هم ندارند اما در مورد بحث پریود در بارداری خارج رحمی، درست مانند پریود خونریزی در همان حد داشتید َ؟
بله خوب است حتما شروع کنید و. روزی 3 عدد بخورید ،لوبیا سبز فراوان بخورید تداخلی هم ندارند اما در مورد بحث پریود در بارداری خارج رحمی، درست مانند پریود خونریزی در همان حد داشتید َ؟
0
1402/06/07
سوال کننده
اره خونریزی در حد پریودی بود برای همین شک نکردم
فقط داخل ترشحات بعد از پریودم رگه های خون بود
فقط داخل ترشحات بعد از پریودم رگه های خون بود
0
1402/06/07
سوال کننده
منظورم سری قبل بود
0
1402/06/07
سوال کننده
چشم خانم دکتر استفاده میکنم
یکساعت قبل از صبحونه قرص لووتیروکسین مصرف میکنم. چند ساعت بعدش فرتیل سی ام بخورم؟
یکساعت قبل از صبحونه قرص لووتیروکسین مصرف میکنم. چند ساعت بعدش فرتیل سی ام بخورم؟
0
1402/06/07
سوال کننده
خانم دکتر بعد از عکس رنگی کمردرد گرفتم
با بیحسی بوده نمیدونم از بیحسی هست از چیه
با بیحسی بوده نمیدونم از بیحسی هست از چیه
0
1402/06/07
پزشک اوما
عزیزم اگر اینبار هم متوجه تغییر غیرمعمول شدید حتما بتا انجام دهید ، فرتیل سی ام حداقل 4 ساعت فاصله داشته باشد، بابت کمردرد هم با گذشت یک ماه نیازمند ارزیابی است حضورا مراجعه کنید
0
1402/06/07
سوال کننده
چشم و سپاس خانم دکتر عزیز
0
1402/06/07
سوال کننده
گاهی گرفتگی زیردلمم هست یکم درد داره
بنظرتون چه دکتری برم؟ کمرمم درده
بنظرتون چه دکتری برم؟ کمرمم درده
0
1402/06/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ❤️❤️
به متخصص زنان در قدم اول مراجعه کنید
به متخصص زنان در قدم اول مراجعه کنید
1
1402/06/07
سوال کننده
stk: |~|11|~|102
0
1402/06/08
سوال کننده
خانم دکتر نمیشه در روز کمتر بخورم از قرصه؟
چون نمیتونم ۴ ساعت با قرص تیروعیدم فاصله بدم
دیگه ظهر میشه که بخورم قرص فرتیل سی ام رو
ظهر و شب
یا اگه حتما باید ۳ تا بخورم
ظهر و عصر و آخرشب بخورم چطوره؟
چون نمیتونم ۴ ساعت با قرص تیروعیدم فاصله بدم
دیگه ظهر میشه که بخورم قرص فرتیل سی ام رو
ظهر و شب
یا اگه حتما باید ۳ تا بخورم
ظهر و عصر و آخرشب بخورم چطوره؟
0
1402/06/09
پزشک اوما
عزیزم مشکلی ندارد دوعدد مصرف کنید تا پاسخ بدن را ببیینم
1
1402/06/09
سوال کننده
چشم سپاس مهربون
0
1402/06/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1499

