سلام دکتر جان من دوروز هست که پساری گذاشتم روز اول کمی احساس سنگینی توی شکمم داشتم که برطرف شده اما درد کمرم تقریبا از دیشب ادامه داره و توی حالت دراز کش بیشتر هست به حالت انقباض نیست و بیشتر مثل گرفتگی هست گاهی بالای کمرم و بیشتر پایین کمرم هست
درد زیر شکم هم گاهی دارم و گاهی درد توی پهلوهام
ترشحات روی لباس زیرم ندیدم ولی بعد از دستشویی رفتن موقع خشک کردن روی دستمال دوبار ترشحات مخاطی و سفید دیدم.
نگرانم بابت دردها لطفا راهنماییم کنید
پرسش (1402/06/06):
درد کمر و زیر شکم بعد از پساری
1538
33
1402/06/06
سوال کننده
0
1402/06/06
mahsa 👧💜
به همون دکترت بگو دیگه
0
1402/06/06
mahsa 👧💜
شاید عفونت کردی
0
1402/06/06
سوال کننده
یعنی به این زودی عفونت ایجاد شده
0
1402/06/06
سوال کننده
الان یکباره تمام دردهام برطرف شد😥
0
1402/06/06
سوال کننده
از ساعت یک پیام دادم با درد و نگرانی ولی هیچ جوابی نداده دکتر😒
0
1402/06/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بابت تاخیر پيش آمده عذرخواهی میکنم 💓
داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟ دردتان روند افزایشی دارد ؟ذ
بابت تاخیر پيش آمده عذرخواهی میکنم 💓
داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟ دردتان روند افزایشی دارد ؟ذ
0
1402/06/06
سوال کننده
سلام دکتر جان🌹
0
1402/06/06
سوال کننده
شیاف پروژسترون ۴۰۰ هر ۸ساعت
آمپول پروژسترون ۵۰۰ هر هفته دوتا البته تا هفته قبل یکی بود با دوز ۲۵۰ ولی گفتن از این هفته دوتا و دوز ۵۰۰ باشه
قرص ایزوکسوپرین درصورت درد داشتن میخورم
آسپرین روزی یکی
مکمل ها
آمپول پروژسترون ۵۰۰ هر هفته دوتا البته تا هفته قبل یکی بود با دوز ۲۵۰ ولی گفتن از این هفته دوتا و دوز ۵۰۰ باشه
قرص ایزوکسوپرین درصورت درد داشتن میخورم
آسپرین روزی یکی
مکمل ها
0
1402/06/06
سوال کننده
دکتر دردی که داشتم قابل تحمل بود ولی طولانی بود به مدت چند ساعت
کمردردی که پایین و بالای شکمم بود
درد پهلو
درد زیر دل گاهی
و عصر یکباره قطع شد
کمردردی که پایین و بالای شکمم بود
درد پهلو
درد زیر دل گاهی
و عصر یکباره قطع شد
0
1402/06/06
سوال کننده
الان هم یه حس گرفتگی توی پهلوهام دارم و درد خفیف پایین کمرم
0
1402/06/06
سوال کننده
درحال حاضر شکمم توی حالت ایستاده سفت هست ولی دراز کش کمی نرم تر حسش میکنم
0
1402/06/07
پزشک اوما
عزیزدلم بعد گذاشتن پساری، تجربه مقداری درد طبیعی است آنچه اهمیت دارد که درد روند افزایشی نداشته باشد، آنتی بیوتیک تجویز نشده؟
0
1402/06/07
سوال کننده
دکتر درد زیاد نمیشه با گذشت زمان ولی دیر قطع میشه و اینکه امروز چندبار تکرار شده میترسم انقباض باشه
0
1402/06/07
پزشک اوما
نترسید عزيزم ، مشکلات ادراری اصلا ندارید ؟
0
1402/06/07
سوال کننده
آنتی بیوتیک ندادن گفتن عفونت نمیگیری
0
1402/06/07
پزشک اوما
سفیکسیم 400 میلی گرم را شروع کنید و روزی یک عدد بخورید و فردا گزارش دهید
0
1402/06/07
سوال کننده
خیلی خیلی کم احساس سوزش توی ورودی واژنم داشتم امروز
ولی ترشحات خروجی اصلا ندارم
فقط موقع خشک کردن با کمی فشار ترشحات مخاطی سفید رنگ دارم
ولی ترشحات خروجی اصلا ندارم
فقط موقع خشک کردن با کمی فشار ترشحات مخاطی سفید رنگ دارم
0
1402/06/07
سوال کننده
تا چند روز دکتر جان؟ الان بخورم یا از فردا؟
0
1402/06/07
سوال کننده
واینکه دکتر جان من کمی دندون درد داشتم حدود دوهفته پیش که دیگه حسش نکردم ولی خونریزی از لثه داشتم لازمه کاری برای این مورد انجام بدم؟
0
1402/06/07
پزشک اوما
عزیزم اگر دارید ازهمین امشب شروع کنید، فعلا برای یک روز بخورید گزارش دهید تا تصمیم گیری کنیم، اگر درد شدید شود باید حتما پزشکتان را در جریان قرار دهید، بابت لثه در طی روز در فواصل منظم آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید ، مسواک منظم زده شود، لبنیات بخورید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ، میوه و سبزیجات تازه هم بخورید
0
1402/06/07
سوال کننده
با خوردن سفکسیم باید چه تغییری ببینم؟ جی رو باید اعلام کنم؟
0
1402/06/07
سوال کننده
درمورد مشکل دندون چشم انجام میدم
0
1402/06/07
سوال کننده
دکتر آیا مصرف زیاد پروژسترون ضرر نداره؟ دوتا آمپول ۵۰۰ هفتگی
سه تا شیاف ۴۰۰ روزانه؟
نفخ و بیرون روی دارم (امروز سه بار اجابت مزاج داشتم) ولی نه به حالت اسهال. ممکنه بخاطر پروژسترون باشه؟
سه تا شیاف ۴۰۰ روزانه؟
نفخ و بیرون روی دارم (امروز سه بار اجابت مزاج داشتم) ولی نه به حالت اسهال. ممکنه بخاطر پروژسترون باشه؟
0
1402/06/07
mahsa 👧💜
اره بیرون روی ب خاطر پروژسترون
0
1402/06/07
mahsa 👧💜
منم از پشت میزارم بیرون روی میگیرم واس همین همیشه از جلومیزارم
0
1402/06/07
پزشک اوما
عزیزم از حالتان بگویید اگر درد ناشی از عفونت باشد کم میشود، بله میتواند بدلیل پروژسترون باشید واژینال بگذارید ، دوز زیادی نیست جانم ما حتی گاهی در کنار این دوفاستون هم میدهیم
0
1402/06/07
سوال کننده
ممنونم دکتر
امروز شیاف رو واژینال گذاشتم کمی احساس سوزش داشتم
دیشب قرص سفکسیم خوردم تا الان که دردی نداشتم البته یک ایزکسوپرین هم خوردم تا شب اطلاع میدم باز هم
امروز شیاف رو واژینال گذاشتم کمی احساس سوزش داشتم
دیشب قرص سفکسیم خوردم تا الان که دردی نداشتم البته یک ایزکسوپرین هم خوردم تا شب اطلاع میدم باز هم
0
1402/06/08
سوال کننده
سلام دکتر جان من دیشب سفکسیم خوددم و امروز درد خیلی خفیفی داشتم و شکمم کمی سفت میشد که زود برطرف میشد
شیاف رو واژینال استفاده کردم و بیرون روی نداشتم
امروز ترشحات آبکی و سفید داشتم که گمونم بخاطر شیاف واژینال بود و کمی سوزش واژن
سفکسیم رو امشب هم خوردم
اگر موردی هست ممنون میشم راهنماییم کنید
شیاف رو واژینال استفاده کردم و بیرون روی نداشتم
امروز ترشحات آبکی و سفید داشتم که گمونم بخاطر شیاف واژینال بود و کمی سوزش واژن
سفکسیم رو امشب هم خوردم
اگر موردی هست ممنون میشم راهنماییم کنید
0
1402/06/08
سوال کننده
و اینکه امروز حرکات بچه رو بالا حس میکردم ولی شب یکباره حرکات پایین و ضربه توی واژنم حس میکنم آیا مشکلی هست؟
0
1402/06/08
پزشک اوما
مامان جان این حس اگر با حس فشار و سنگینی در واژن همراه نیست ناشی از تغییر موقعیت جنین در رحم بوده و جای نگرانی ندارد ط مجموعا دردتان کمتر شده؟
0
1402/06/08
سوال کننده
سلام دکتر نه حس فشار پایین رحم ندارم خداروشکر
دردم کمتر شده و خیلی خفیف گاهی زیر دلم درد میگیره که برطرف میشه
دردم کمتر شده و خیلی خفیف گاهی زیر دلم درد میگیره که برطرف میشه
0
1402/06/08
سوال کننده
دکتر قرص سفکسیم رو همچنان مصرف کنم؟ و اینکه شیاف رو واژینال میذارم مقداری از خود شیاف و ترشحات آبکی روی لباس زیرم میاد اون ترشحات عادی هست؟ چون قبلش نداشتم
0
1402/06/09
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بله مجموعا برای یک هفته مصرف کنید و بله ترشحات ناشی از خروجی شیاف طبیعی هستند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کمر درد در بارداری
- کمر درد شدید در پایین کمر
- بارداری و کمر دردشدید
- کسایی ک سقط 2تا داشتن و الان حامله شدن بیان 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🙏
- درد زیر شکم و کمر درد
- امکان بارداری در روز های آخر باروری
- درد کمرو پا و کشاله ران
- درد کمر در هفته یازدهم طبیعی است؟؟؟😔😔
- تو رو خدا هرکی تچربه داشته بگه
- فشار زیاد روی رحم در بارداری و گرفتگی کمر




