سلام به روی ماهتون مامان گل
در آزمایشات قبلی سطح قند خون بالا نبوده ؟
سلام نخیر دکتر جان . قند سه مرحله ای نرمال بوده.
چطور دکتر جان ؟
جان دلم حجم مایع آمنیوتیک در حداکثر میزان طبیعی است، همین یکی دو روز آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه انجام دهید ،وزن دلبندتان هم خوب است. شواهد به نفع چسبندگی هم وجود ندارد ولی مجموعا حتما نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید ❤️
بله چشم ممنون . حتما انجام میدم .
جایی برای نگرانی هست ؟ استرس گرفتم
دکتر من چند روز پیشم باز تایپیک زدم و همین سونو رو در بیمارستان کمالی البرز انجام دادم . ولی پزشک اوما فرمودند در مرکز معتبر سونو رو انجام بدم بخاطر حساس بودن سونو چسبندگی جفت در اون سونو همه چیز نرمال بود حتی مایع آمینیوتیک . الان با اختلافی که بین سونو ها هست نگران شدم

مشاهده بفرمایید این سونو مال ۴ روز پیش هست
جان دلم پزشک اوما یک نفر هست که خودم هستم و لطفا جز در موارد اورژانسی در تاپیک پشتیبانی اعلام نکنید ، به ترتیب پاسخ داده میشود 💓
جایی برای نگرانی نیست و همچنان حجم مایع آمنیوتیک طبیعی است اما چون رو به بالا است این بررسی انجام گردد چسبندگی ندارید نترسید