سلام خانم دکتر من یه لخته خون تو پامه و از دیروز بستری شدم بهم هپارین میزنن قرص وارفارینم خوردم الان از شانس بد پریود شدم
میخواستم ببینم این داروها خونریزیو زیاد میکنه خطرناکه ب نظرتون؟
پرسش (1402/06/04):
❓️وجود لخته خون در پا مصرف داروی هپارین و وارفارین و پریود شدن
583
17
1402/06/04
سوال کننده
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
از همون دکتر و پرستارا بپرس عزیزم
1
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
انشالا بلا دوره
0
1402/06/04
Zahra7667 ...
مگه بیمارستان تحت نظر نیستی؟خب بهشون اطلاه بده پریود شدی،حواسشون هست بهت،راستی از کجا فهمیدی پات لخته خون داره؟
0
1402/06/04
Zahra7667 ...
مادرشوهر من دو روز پیش تنگی نفس داشت،بردنس بیمارستان لخته خون داشته باش متوجه نشده رسیده ب ریه ش ،امبولی شده
0
1402/06/04
Zahra7667 ...
داشته پاش
0
1402/06/04
سوال کننده
پرستارای خانم رفتن شیفت پرستارای اقاس دگ ب یکیشون گفتم ندونست گفت فردا از دکتر میپرسم
0
1402/06/04
سوال کننده
من پادرد شدید داشتم و چون طحال ندارم و پلاکتم بالاس گفتن سونو بده احتمالا لخته باشه ک تو سونو دیدن بین عضلات پام ی لختس
0
1402/06/04
سوال کننده
خدا سلامتی بده
اره اگ دیر بری متاسفانه میره تو ریه و سخت میشه
اره اگ دیر بری متاسفانه میره تو ریه و سخت میشه
0
1402/06/05
zari khanom
اقا من بعد سزارین دوتا پام از مچ به پایین خیلی ورم کرد بهم گفتند ببندش با بانداژ من نتونستم درست ببندم ....الان دوتا پام از مچ به پایین خیلی درد میکنه مخصوصا کف پام....حالا امکان داره خون لخته کرده باشه ....لخته کنه از روی پا معلوم نمیشه؟
0
1402/06/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
نگران نباشید شدت خونریزی معمولا در حد مشکل ساز نخواهد بود اما باید حتما پزشکتان در جریان باشد تا در مورد روال درمانی تصمیم گیری شود ❤️
نگران نباشید شدت خونریزی معمولا در حد مشکل ساز نخواهد بود اما باید حتما پزشکتان در جریان باشد تا در مورد روال درمانی تصمیم گیری شود ❤️
2
1402/06/05
سوال کننده
با سونو معلوم میشه
ورم درد میتونه از نشانه هاش باشه
من دردم خیلی شدید بود ن میتونستم بشینم ن رو پام راه برم
ورم درد میتونه از نشانه هاش باشه
من دردم خیلی شدید بود ن میتونستم بشینم ن رو پام راه برم
0
1402/06/05
سوال کننده
ممنون خانم دکتر الان دکترم اومد بهش گفتم گفت عیب نداره
1
1402/06/05
پزشک اوما
کار بسیار خوبی کردید عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




