سلام خدمت مامانا و خانوم دکتر عزیز. پسر من 11ماهشه امروز من در حین کار کردن خونه دیدم یه چی گذاشت دهنش یکم قرمز شد و نفس خوب نمیکشید برش گردوندم و با چندبار زدنبه پشتش اورد بیرون یه چیزی بود نه مثل شیشه بود نه تلق سفید رنگ ب و سرش تیز ب وقتی اونو داد بیرون .همزاه با اون و آب دهنش یه کوچولو خون کمرنگ داد بیرون .
منم الان خیلی استرس دارم یه موقع گلوش خراش پیدا کرده ب یا یبه موقع خدای نکرده به تار صوتیش خدشه ای وارد شده ب .باید چیکار کنم؟
شیر دادم خورد ولی چیز دیگه ندادم .
خیلی استرس دارم ممنون میشم هرکی دید جوابمو بده .منتظر جواب خانوم دکتر هم هستم
588
25
1402/06/04
سوال کننده
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
حتمازبونشوزخم کرده اگ گلوش باشه قورت میده بیرون نمیاد
0
1402/06/04
سوال کننده
نمیدونم بعد اون یکمم گریه ک بعد خوب شد ولی یه وقتایی عق هم میزنه هی .بنظرتون چیزی بدم بخوره که متوجه شم گلوش اذیت یا نه
0
1402/06/04
سوال کننده
من بلافاصله دیدم قرمز شد فهمیدم چیزی گذاشته دهنش برش گردوندم چندین بار زدم پشتش که داد بیرون
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
ن منظورم اینه خدای نکرده گلوشوزخم کرده باشه و بخوادخون بیادقورت میده حتمازبونشوزخم کرده ک اب دهنش خونی شده
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
ن فعلا چیزی نده اذیت میشه یکم اب بده بخوره
0
1402/06/04
سوال کننده
ایشالا الان اینقدر استرس دارم که حد نداره
0
1402/06/04
سوال کننده
همش میگم رو صداش یا گلوش تاثیر نذاشته ب .شیر خوزذ خوابید
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
خیلی بایدمواظبش باشیددخترمن ک هرچی روزمین میدید میزاشت دهنش یعنی مدام چشمم ب زمین بود ک چیزی نباشه بزاره دهنش
0
1402/06/04
سوال کننده
خیلی مواظبم همش جارو شارژی دستمه دارم جارومیکشم نمیدونم چرا یهو اینطوری شد
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
ن ایشالا ک چیزی نشده ب نظرمن تایکی دوروز غذاشو ابکی و نرم کن چون زخمم نکرده باشه فشاراورده ممکنه ملتهب باشه غذای سفت اذیتش کنه
0
1402/06/04
سوال کننده
باشه حتما . ولی خدایی نکردن صداش یا تارهای صوتیشودرگیر نکرده که؟
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
اره دقیقا منم همینجوری بودم جاروشارژی همیشه دم دستم بود حتی جارودستی مدام میکشیدم شوهرم یچی میاوردمیخورد چشمم بهش بودتاجمع کنه ببره چیزی روزمین نباشه الان خداروشکرخیلی بهترشده دیگ چیزی دهنش نمیزاره زمین یچیزی پیداکنه میاره میده دستم
1
1402/06/04
سوال کننده
خداروشکر عزیزم . خداکنه برای منم بخیر بگذره
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
خدانکنه انشالا ک تااین حدنباشه حالا تایکی دوروزدیگ ببین غذاخوردنش چجوریه خودت متوجه میشی خدای نکرده جراحت شدیده یا فقط ملتهب شده
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
ایشالا ک چیزی نیس
0
1402/06/04
سوال کننده
باشه عزیزم
1
1402/06/04
سوال کننده
ممنون بابت همدردیت و کمکت عزیزم
0
1402/06/04
Zahra Nasiri
خواهش میکنم ❤❤❤
0
1402/06/04
sh as
عزیزم ، انشاءالله که چیزی نیست ، ولی اگه مطمئن نیستی چیزی گیر کرده یا نه یه دکتر ببر که چک کنن خیالت راحت بشه ، انشاءالله خیر باشه
0
1402/06/05
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
چون میگویید دلبندتان عق میزند من توصیه میکنم برای اطمینان معاینه صورت گیرد بهتر است فردا مراجعه کنید ❤️
چون میگویید دلبندتان عق میزند من توصیه میکنم برای اطمینان معاینه صورت گیرد بهتر است فردا مراجعه کنید ❤️
0
1402/09/05
سوال کننده
ممنون از پاسختون .چشم
0
1402/09/05
سوال کننده
خانوم دکتر عزیز به توصیتون گوش کزدم و معاینه شدن و مشکلی ن
0
1402/09/05
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




