سلام خانمدکتر عزیزم
من امروز ظهر یهو دلپیچه شدیدی گرفتم و زیر شکمم سفت شد، و بعدش افتادم به خونریزی و همزمان هم لخته دارم دفع میکنم. بعد ترسیدم سریع رفتم سونو واسه ساک حاملگی، گفت قلبش هم تشکیل شده. الان همچنان خونریزی دارم و هر ۶ساعت یهبارم شیاف پروژسترون استفاده میکنم. ولی سوالم اینه که این خونریزی ممکنه هماتوم بوده باشه؟ چون از روز چهارم انتقال تا همین پریروز هی لکهبینی داشتم...بهنظرتون این هماتوم بوده؟ و یا یه ساک حاملگی دیگه بوده که سقط شده؟؟ چون دو جنین انتقال دادن برام. خیلی نگرانمممم...شهرستانم و به مرکز دسترسی ندارم، از طرفی دکتر زنان شهرمونم نیستش، دارم گریه میکنم از ترس😭 نکنه مشکلی پیش بیاد برای جنین؟؟
پرسش (1402/06/04):
خونریزی دارم، هماتومه یا ساک دفع شده؟
609
21
1402/06/04
سوال کننده
0
1402/06/04
سوال کننده

0
1402/06/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نترسید جانم احتمالا هماتوم بوده است استراحت مطلق داشته باشید ، از شدت خونریزی کم نشده ؟
نترسید جانم احتمالا هماتوم بوده است استراحت مطلق داشته باشید ، از شدت خونریزی کم نشده ؟
1
1402/06/05
سوال کننده
خیلی ممنونم عزیزم🥺🥺
شما عشق منید🥺 مرسی بابت انگیزهتون
بله کم شده خونریزیم...
شما عشق منید🥺 مرسی بابت انگیزهتون
بله کم شده خونریزیم...
0
1402/06/05
سوال کننده
عزیزجان یعنی هماتوم بوده و دفع شده یا همچنام هست؟ چون توی سونو چیزی از هماتوم نوشته نشده.
1
1402/06/05
پزشک اوما
عزیزدل من هستید ❤️❤️خداروشکر اگر کم شده جای نگرانی نیست ولی با موافقت پزشکتان حتما آمپول پروژسترون آغاز گردد ،احتمال رفع هماتوم هست اما مامان گل الان مبنای ما صرفا سونوگرافی نیست حال و احوال شما مبنا است که چون همچنان خونریزی دارید استراحت و استفاده از شیاف و همچنین آمپول در صورت صلاحدید پزشکتان بر این اساس ضروری است ❤️
1
1402/06/05
سوال کننده
بله بله چشم...
در اسرع وقت با مرکز تماس میگیرم برای ویزیت انلاین
متشکرم از شما
خیالم راحت شذ
در اسرع وقت با مرکز تماس میگیرم برای ویزیت انلاین
متشکرم از شما
خیالم راحت شذ
1
1402/06/05
سوال کننده
واقعا ممنون از شما
خدا خیرتون بده جانم💚🥺
خدا خیرتون بده جانم💚🥺
1
1402/06/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند عزیزدل من و الهی که در پناه امن خدا باشین ، از محبتتون هم ممنونم ❤️😘❤️
1
1402/06/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/06/05
سوال کننده
همچنین شما عزیزدل💚❤️
0
1402/06/05
پزشک اوما
ممنونم مهربانم ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




