سلام دکترجانم و دوستای قشنگم🌸🫶🏻
من و همسرم تصمیم یه دفعه ای گرفتیم که امسال هم اگرخدابخواد بریم برای پیاده روی اربعین و فردا روز موعد پریودم هست و نمیخوام قرص بخورم. پریودم ۷ روزه هست و تصمیم داریم جوری بریم که چهار روز آخر پریودم تو سفر باشیم.
میشه راهنماییم کنید چیکار میتونم کنم که کمتر عرق سوز بشم؟ خودم به ذهنم میرسه که لباس زیر کاملا نخی بردارم. زود به زود پدمو تعویض کنم و روزای اخر که خونریزی خیلی کمه پد روزانه بذارم. دیگه چیزی هست که اثر داشته باشه؟ و اگر عرق سوز شدم(که قطعا میشم🥲) چه پمادی یا دارویی میتونم استفاده کنم؟اخه اون ناحیه باسن و واژن اونم تو دوران پریود خیلی حساسن. جرئت نمیکنم هر چیزی استفاده کنم..
پیشاپیش کلی ممنونم🙏🏻💛🌻
پرسش (1402/06/04):
سفر کربلا در دوران پریود.
11704
54
1402/06/04
سوال کننده
1
1402/06/04
elahe 🤰🤱👩👧👦
سلام عزیزم ان شاالله به سلامتی برید و برگردید برای ما هم دعا کنید
پودر مردار سنگ از عطاری بگیرید و به محلی که عرق سوز شده بزنید زود خوب میشه
پودر مردار سنگ از عطاری بگیرید و به محلی که عرق سوز شده بزنید زود خوب میشه
1
1402/06/04
سوال کننده
ممنون عزیزدلم.
قابل باشم چشم حتما. مرسی💐💐
قابل باشم چشم حتما. مرسی💐💐
0
1402/06/04
زینب نصرتی
پماد زینک اکساید یا کالاندولا همراهتون باشه،
2
1402/06/04
زینب نصرتی
التماس دعا دارم ازتون
0
1402/06/04
Banoo .
عزیزم به نظرم قبل از شروع پریودت برو رون پات رو یکم حنا بزن
0
1402/06/04
مریم جون
اگه قرص میخوردی بهتر بود شاید زمانش جابجا شد بعدش چی قرص بخور نشی
3
1402/06/04
🍃somayye 🍃
کاپ قاعدگی بخر دیگه نیازی به نوار نیست اذیتم نمیشی
0
1402/06/04
Fatemeh Az
باز از لحاظ رسیدگیش کمتره کاپ، موه اینکه ترکیبی بزنه😁
0
1402/06/04
Fatemeh Az
التماس دعا خوشکل
1
1402/06/04
سوال کننده
مرسی زینب جان.
حتما دعاگوتون هستم. الهی نی نی صحیح و سلامت بیاد بغلت❤️❤️
حتما دعاگوتون هستم. الهی نی نی صحیح و سلامت بیاد بغلت❤️❤️
0
1402/06/04
سوال کننده
عه خوبه؟
پس حتما این کارو میکنم تا پریود نشم
مرسییی😍❤️
پس حتما این کارو میکنم تا پریود نشم
مرسییی😍❤️
0
1402/06/04
سوال کننده
نه معمولا سر تایم میشم.
بعد اصن به قرص که بخواد رو هورمونام اثر بذاره حس خوبی ندارم🥺 همینجوریش واسه بارداری کلی درگیری دارم با همه مشکلاتم.. فکر میکنم اینطوری امام حسین هم راضی نباشه🥺🥺
بعد اصن به قرص که بخواد رو هورمونام اثر بذاره حس خوبی ندارم🥺 همینجوریش واسه بارداری کلی درگیری دارم با همه مشکلاتم.. فکر میکنم اینطوری امام حسین هم راضی نباشه🥺🥺
0
1402/06/04
سوال کننده
ولی بازم مرسیییی رهای عزیزم❤️❤️❤️❤️❤️❤️
0
1402/06/04
سوال کننده
اتفاقا چندوقته تو فکرکاپ هستم و اگر قبل از اینا امتحانش کرده بودم و راه افتاده بودم باهاش عالی بود. میگم نکنه بگیرم تو همین ماه اول که تازه دارم یادش میگیرم تو سفر واسم دردسرم بشه.
مخصوصا بخاطر نظافت سرویس های بهداشتی و این مسائل.
نمیدونم.. ریسکشو بپذیرم یا نه..
مخصوصا بخاطر نظافت سرویس های بهداشتی و این مسائل.
نمیدونم.. ریسکشو بپذیرم یا نه..
0
1402/06/04
سوال کننده
قربونت برم فاطمه جانم. حتما نائب الزیاره و دعاگوت هستم اگر قابل باشم❤️😍
0
1402/06/04
Fatemeh Az
stk: |~|12|~|246
0
1402/06/04
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون فاطمه جانم
تا به حال تامپون استفاده کردید؟
تا به حال تامپون استفاده کردید؟
0
1402/06/04
سوال کننده
😍💗
نه دکتر جان. بجز پد چیزی استفاده نکردم. ولی اگر پیشنهاد میدید امتحانش میکنم. شایدم بهتر باشه یه روش جدیدو امتحان کنم چون با پد، درحالت عادی هم عرق سوز میشم🤦🏻♀️
نه دکتر جان. بجز پد چیزی استفاده نکردم. ولی اگر پیشنهاد میدید امتحانش میکنم. شایدم بهتر باشه یه روش جدیدو امتحان کنم چون با پد، درحالت عادی هم عرق سوز میشم🤦🏻♀️
0
1402/06/04
سوال کننده
کاپ یا تامپون هر دو تجربه جدیدم هستن.
به نظرتون کدومش رو بگیرم که دو روز اولی که ایران هستیم امتحان کنم؟
به نظرتون کدومش رو بگیرم که دو روز اولی که ایران هستیم امتحان کنم؟
0
1402/06/05
پزشک اوما
عزیزم تامپون را اگر قرار است امتحان کنید باید خیلی خیلی مراقبت داشته باشید و در فواصل کوتاه تامپون تعویض شود تا خدای نکرده دچار عفونت و شوک نشوید، اگر بدلیل پیادهروی و نبود امکانات توان اینکار نیست به سراغ کاپ بروید ایمنی بیشتری دارد و. خیالمان راحت است، برای کاهش شدت خونریزی هر 8 ساعت یک عدد مفنامیک اسید بخورید ، پماد آلفا، زینک اکساید و دکسپانتنول هم جهت سوختگی حتما همراهتان باشد، شلوار تنگ هم اصلا نپوشید میتوانید عبا بپوشید زیر آن شلوارک گشاد تنتان باشد
1
1402/06/05
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم 😍
همین امروز میرم کاپ میگیرم. دو روز اول که ایران هستم امتحان میکنم ببینم چجوری میشه❤️❤️
همین امروز میرم کاپ میگیرم. دو روز اول که ایران هستم امتحان میکنم ببینم چجوری میشه❤️❤️
0
1402/06/05
سوال کننده
فقط اگر بت رعایت همه اینها، باسنم یا واژنم عرق سوز شد طوری که مجبور شدم پماد بزنم، کدوم از این پمادا تو اولویت هستن؟
0
1402/06/05
سوال کننده
یه چیز دیگه اینکه من یه لیست دارو برای اینکه همراه خودم ببرم آماده کردم. اگر زحمتی نیست ممکنه ببینیدش و نظرتونو بفرمایید؟
0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده
انواع مسکّن:استامینوفن ساده/پروفن/نوافن/ادوالژین.(حتما با معده پر و آب فراوان مصرف شود!!)
سرماخوردگی: کلداستاپ یا کلداکس(هر ۸ ساعت)
گرفتگی عضلات: متوکاربامول(۱ تا ۲ قرص هر۸ ساعت)/ویکس و روغن سیاهدانه(ماساژ موضعی).
اسهال: لوپرامید(دفعه اول ۲ تا، سپس بعد از هر اجابت مزاج یک عدد. در ۲۴ساعت حداکثر ۸ قرص مصرف شود!!)
سوزش معده: فاموتیدین(هر ۱۲ ساعت یکی)
درد معده و دلپیچه: هیوسین(هر ۸ ساعت یکی)
حالت تهوع و استفراغ: متوکلرپرامید(نیم ساعت قبل از غذا و هنگام تهوع یکی)/ دمیترون یا اندانسترون.
جبران آب و املاح ازدست رفته زمان اسهال و تعریق شدید: پودر ORS(طبق دستور روی پاکت)
یبوست: سی لاکس( ۱ تا ۲ قرص،همراه آب فراوان،آخرشب)
زخم: پماد تتراسایکیلین(بعد از شستن زخم با آب سرد و صابون، کمی از پماد روی موضع مالیده شود سپس با گاز استریل یا چسب زخم بسته شود.)/چسب زخم/گاز استریل.
مسکّن سوزش ادرار: فنازوپریدین(هر ۸ ساعت)(!درطول مدت مصرف قرص،باعث نارنجی شدن ادرار میشود !)
کم شدن درد و خونریزی پریود: مفنامیک اسید(هر ۸ ساعت)
پماد سوختگی با آب جوش، روغن..: آلفا(مصرف طبق بروشور)
پماد عرق سوز شدن بدن:
ضد حساسیت(عطسه، آبریزش بینی و..): سیتریزین(روزی یکی)
کهیر و آلرژی: نئوتادین(هر ۱۲ ساعت)
سرماخوردگی: کلداستاپ یا کلداکس(هر ۸ ساعت)
گرفتگی عضلات: متوکاربامول(۱ تا ۲ قرص هر۸ ساعت)/ویکس و روغن سیاهدانه(ماساژ موضعی).
اسهال: لوپرامید(دفعه اول ۲ تا، سپس بعد از هر اجابت مزاج یک عدد. در ۲۴ساعت حداکثر ۸ قرص مصرف شود!!)
سوزش معده: فاموتیدین(هر ۱۲ ساعت یکی)
درد معده و دلپیچه: هیوسین(هر ۸ ساعت یکی)
حالت تهوع و استفراغ: متوکلرپرامید(نیم ساعت قبل از غذا و هنگام تهوع یکی)/ دمیترون یا اندانسترون.
جبران آب و املاح ازدست رفته زمان اسهال و تعریق شدید: پودر ORS(طبق دستور روی پاکت)
یبوست: سی لاکس( ۱ تا ۲ قرص،همراه آب فراوان،آخرشب)
زخم: پماد تتراسایکیلین(بعد از شستن زخم با آب سرد و صابون، کمی از پماد روی موضع مالیده شود سپس با گاز استریل یا چسب زخم بسته شود.)/چسب زخم/گاز استریل.
مسکّن سوزش ادرار: فنازوپریدین(هر ۸ ساعت)(!درطول مدت مصرف قرص،باعث نارنجی شدن ادرار میشود !)
کم شدن درد و خونریزی پریود: مفنامیک اسید(هر ۸ ساعت)
پماد سوختگی با آب جوش، روغن..: آلفا(مصرف طبق بروشور)
پماد عرق سوز شدن بدن:
ضد حساسیت(عطسه، آبریزش بینی و..): سیتریزین(روزی یکی)
کهیر و آلرژی: نئوتادین(هر ۱۲ ساعت)
0
1402/06/05
سوال کننده
هم به صورت متن فرستاد هم تصویر. هرکدومو که راحت تر هستید ببینیدش🩷🌸🩷
0
1402/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، کار بسیار خوبی میکنید 💓
برای کاهش احتمال عرق سوز شدن مام صابونی بگیرید و امتحان کنید معمولاً خیلی موثر است، یعنی قبل عرق سوز شدن بزنید اگر عرق زود شدید زینک اکساید و بعد آلفا بزنید.
برای کاهش احتمال عرق سوز شدن مام صابونی بگیرید و امتحان کنید معمولاً خیلی موثر است، یعنی قبل عرق سوز شدن بزنید اگر عرق زود شدید زینک اکساید و بعد آلفا بزنید.
0
1402/06/05
پزشک اوما
عزیز دلم لیست بسیار کاملي است اما این موارد را هم تهیه کنید:
1. برای درد و سوزش معده : پنتوپرازول
2. باند کشی
3. یک آنتی بیوتیک مانند سفیکسیم
4. کلوتریمازول چون بدلیل تعریق احتمال عفونت قارچی است
1. برای درد و سوزش معده : پنتوپرازول
2. باند کشی
3. یک آنتی بیوتیک مانند سفیکسیم
4. کلوتریمازول چون بدلیل تعریق احتمال عفونت قارچی است
0
1402/06/05
سوال کننده
حتما😍😍
1
1402/06/05
سوال کننده
یک دنیاااا ممنونم از توجه و محبتتون😍🌸🌱
دوست داشتنی ترین درمانگر دنیایید🥲🫶🏻❤️
دوست داشتنی ترین درمانگر دنیایید🥲🫶🏻❤️
1
1402/06/05
زینب نصرتی
ممنونم عزیزم
0
1402/06/05
سوال کننده
فقط میشه درمورد سفیکسیم برام بگید درصورت وجود چه علائمی مصرف بشه؟ و مصرفش به چه صورت باشه؟🙏🏻
0
1402/06/06
پزشک اوما
عزیزدل من هستید. ممنونم بابت محبتی که به من دارید 💜😘❤️😊
در مورد سفیکسیم اگر مشکلات ادراری داشتید هر روز یک عدد تا 7 روز مصرف کنید. آزیترومایسین هم برای سرماخوردگی همراهتان باشد
در مورد سفیکسیم اگر مشکلات ادراری داشتید هر روز یک عدد تا 7 روز مصرف کنید. آزیترومایسین هم برای سرماخوردگی همراهتان باشد
1
1402/06/06
سوال کننده
همه خوبی های دنیارو براتون آرزو میکنم
و ممنوووونم😍❤️
و ممنوووونم😍❤️
1
1402/06/06
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1402/06/06
پزشک اوما
چه دعای قشنگی عزیزجان مهربانم ، همچنین برای شما، امیدوارم همیشه شاد باشید ❤️😘❤️😘❤️
1
1402/06/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سوال غیر بارداری از دوستان اومایی🌸
- بچه ها این پیج لایو داره از کربلا برین ببینید التماس دعا 😥😥
- وضعیت کرونا در کربلا
- سلام دوستان انشالله همگی خوب باشین بیاین اینجااا
- کیاامسال میرن کربلا؟
- نیمدن پاسپورت واسه کربلا
- سلام دوستان از دیروز یه خبر بد شنیدم حالم خیلی بدههه😭
- بچه ها برای کسی ک از کربلا اومده چی میبرن
- بچه ها واسه کربلا باید واکسن کرونا زده باشی !؟
- سلام خانوماااااااا یه توصیه داشتم




