سلام خانم دکتر و دوستان عزیز.
من یک هفته قبل از پریودم زیر دلم تیر میکشید و مخصوصا قسمت تخمدان هام بیشتر و پریود شدم توی پریودی هم تیر مکشید و الان که دو هفته از پریودم گذشته همچنان زیردلم و تخمدان هام تیر میکشن :( هرروز تقریبا تیر میکشه البته شدید نیست که حالم بد شه ولی اذیتم یکم.
و اینم بگم پریودم کلا دو روز خونریزی داشتم برعکس همیشه که ۷ روزه بودم و کل ۷ روز خونریزی داشتم
حالا نمیدونم ممکنه باردار باشم؟ یا کیست اورده رحمم؟ ایران هم نیستم راحت بتونم برم دکتر یا سونو
گفتم اینجا بپرسم که یه وقت چیز خطرناکی نباشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



527
1402/06/04


