سلام خانم دکتر عزیز 🌺
منپسرم اسهال داشت بهش نان آل۱۱۰ و دارو دادمخوب شد حالا از امشب شروع کردم به قطع کردنش اینطوری که یه وعده آل دادم یه وعده نان ۲ از سر شب دوبار پی پیش آبکی و اسهالی شده باز خیییلی نگرانشدم خیییلی
آخه چندروز پیش بیمارستان به خاطر کم ابی و اسهال بستری شد
الاننمیدونمچیکار کنم همون آل ۱۱۰ رو ادامه بدم،
پرسش (1402/06/04):
قطع نان آال۱۱۰ و شروع مجدد اسهال آبکی
540
60
1402/06/04
سوال کننده
0
1402/06/04
nafas shiramin
فعلا همونوبده تااسهلش کامل خوب بشه
1
1402/06/04
نسترن ..
قطره رامنو فلور بهش بدن
0
1402/06/04
سوال کننده
عه جدی
0
1402/06/04
سوال کننده
یوموگی میخوره
1
1402/06/04
نسترن ..
پسر من وحشتناک اسهال بود فقط همین قطره نجاتش داد
0
1402/06/04
سوال کننده
خوب شده بود ها
0
1402/06/04
سوال کننده
دوبراه قطعش کزدمبرگشت
0
1402/06/04
نسترن ..
من یوموگی آوار اس....و خیلی چیزای دیگه دادم خوب نمیشد فقط همین قطره با دوبار دادن بهش خوبش کرد
0
1402/06/04
سوال کننده
آخه با این شیر خشکه که قطع کردم برگشت
0
1402/06/04
سوال کننده
یعنی با همونشیر خشکقبلی خورش رامنوفلور بدم؟
0
1402/06/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ادامه بده تا قطع بشه کامل
0
1402/06/04
nahid sh
پسر. من همین مشکل داشت . خوب میشد با شیر خشک عوضش میکردم اسهالش برمیگشت . فهمیدیم به لاکتوز شیر حساسیت داره . دکتر به من گفت قاطی کن بهش بده اولاش خوب بود ولی باز برگشت چون شیر خودمو میخورد مجبور شدم کلا شیر خشک قطع کنم چون شیر خشک رژیمی هم تو رشدش تاثیر نداشت
0
1402/06/04
سوال کننده
پسر من از اول حساسیت به لاکتوز داشت آزمایش داد
واسه این کلا شیرخشکی شد چو شیر خودمم داشت
واسه این کلا شیرخشکی شد چو شیر خودمم داشت
0
1402/06/04
خانوم میم
عزیزم چجوری فهمیدین که بدنش دچار کم آبی شده؟علایمش چی بود؟
آخه دخترمنم اب زیاد نمیخوره
آخه دخترمنم اب زیاد نمیخوره
0
1402/06/04
سوال کننده
ولی با نان ۲ اسهال نمیشد الات با قطع این میشه
0
1402/06/04
خانوم میم
دخترمنم حساسیت به لاکتوز داشت ودوماه درگیراسهال بودیم و دوماه نان ا ال۱۱۰ و ببلاک کامفورت خورد
0
1402/06/04
سوال کننده
عزیزم اسهال آبکی داشت همینجوری نبود
بدنش بی حال بود
بدنش بی حال بود
0
1402/06/04
سوال کننده
اصلا حال نداشت هیچی نمیخورد
0
1402/06/04
سوال کننده
اره اولش ببلاک کامفورت دادم بعدش نان کامفورت
0
1402/06/04
سوال کننده
الان چی میدین شما؟
0
1402/06/04
خانوم میم
آخی عزیزم
انشاالله حالش زودتر خوب بشه
انشاالله حالش زودتر خوب بشه
1
1402/06/04
خانوم میم
ببلاک۲
ولی به محض اینکه ببینم مدفوعش آبکیه یا تعداد دفعش زیاد بشه و حس کنم میخواد اسهال بشه نان آل۱۱۰ رو با ببلاک ترکیب میکنم بهش میدم و موز و چیزایی که شکمشو سفت کنم میذارم تو برنامه غذاییش و چیزایی که شکم و راه میندازن نمیدم
ولی به محض اینکه ببینم مدفوعش آبکیه یا تعداد دفعش زیاد بشه و حس کنم میخواد اسهال بشه نان آل۱۱۰ رو با ببلاک ترکیب میکنم بهش میدم و موز و چیزایی که شکمشو سفت کنم میذارم تو برنامه غذاییش و چیزایی که شکم و راه میندازن نمیدم
0
1402/06/04
خانوم میم
اینجا اشتباه نوشتم ببلاک ال اف میدادم
0
1402/06/04
سوال کننده
میشه شیر خشک ترکیب کرد؟
0
1402/06/04
سوال کننده
مرسی عزیزم سلامت باشید
1
1402/06/04
خانوم میم
آره میشه من دخترم زیرنظردکتر بود و خود دکترش گفت باید کم کم شیرخشک بدون لاکتوز رو کم کنی و شیرخشک معمولی رو لضافه کنی
0
1402/06/04
خانوم میم
مثلا واسه دوپیمونهشیر،دوتا پیمونه شیرخشک بدون لاکتوز به اندازه نوک قاشق چای خوری ازش برمیداری و بجاش شیرخشک معمولی میریزی و کم کم مقدار شیرمعمولی بیشتر میشه و شیربدون لاکتوز کمتر جوری که تو دوهفته کامل شیرمعمولی بدی
0
1402/06/04
سوال کننده
نمیدونستم مرسی
از دکترش میپرسم پس اگه بسه ترکیب کنم
از دکترش میپرسم پس اگه بسه ترکیب کنم
0
1402/06/04
سوال کننده
اهااا مرسی عزیزم
0
1402/06/04
سوال کننده
دکتر ش به من گفت کم کم قطعش کن
نکنه منظورش این بوده
نکنه منظورش این بوده
0
1402/06/04
خانوم میم
قربونت
0
1402/06/04
سوال کننده
من شروع کردم یه وعده نان گعمولی دادم یه وعده نان آال
0
1402/06/04
خانوم میم
آره منظورش همین بوده چون روده بچه حساس میشه و اگر یهو قطعش کنی بهم میریزه
0
1402/06/04
سوال کننده
فکر کنم یه وعده نان معمولی زیادش بوده
0
1402/06/04
خانوم میم
نه اینجوری نمیشه و خیلی زیاده از نوک قاشق چای خوری باید شروع کنی
0
1402/06/04
سوال کننده
😯😯😯
0
1402/06/04
سوال کننده
آخ مرسی که گفتی 😘😘😘
0
1402/06/04
سوال کننده
به خدا از دیشب اینقدر ترسیدم که نگو
اسم اسهال میاد استرس میگیرم بس که سختی کشیدیم این چندروز
اسم اسهال میاد استرس میگیرم بس که سختی کشیدیم این چندروز
0
1402/06/04
خانوم میم
خواهش میکنم عزیزم
0
1402/06/04
خانوم میم
دقیقا درکت میکنم منم الان دوماهه مه دخترم اسهالش بهتر شده و تا همین چندوقت پیش تا اسهال میشد استرس میکرفتم و نگران میشد
شما به دخترت روزانه موز میدی؟
شما به دخترت روزانه موز میدی؟
0
1402/06/04
خانوم میم
فرنی ساده و موز این دوتارو تو دوتا وعده غذایی جداگونه بده تا شکمش سفت بشه
بادام و چیزای شیرین و چرب که شکمو کار میندازن یکم کمتر کن و حتی یه مدت نده تا روده هاش درست بشه بعد بده
من دیگه سعی میکنم با غذااسهالشو بهترکنم
بادام و چیزای شیرین و چرب که شکمو کار میندازن یکم کمتر کن و حتی یه مدت نده تا روده هاش درست بشه بعد بده
من دیگه سعی میکنم با غذااسهالشو بهترکنم
0
1402/06/04
سوال کننده
فرنی تا دیروز بهش میدادم
ولی شروع کردم غذای غیر میکس میدم بهش از دیروز
دیگه نمیتونم چیزایی مثل فرنی و لطیف بدم تا یادش بره این توع از بافت غذارو
دکترش گفت دیگه میکس نده از ۹ و ۱۰ ماه به بعد
ولی شروع کردم غذای غیر میکس میدم بهش از دیروز
دیگه نمیتونم چیزایی مثل فرنی و لطیف بدم تا یادش بره این توع از بافت غذارو
دکترش گفت دیگه میکس نده از ۹ و ۱۰ ماه به بعد
0
1402/06/04
خانوم میم
خب فرنی بجای آرد برنج با برنج نیم دانه بساز واسه بچه های ما که سریع لسهال میشن باید هرروز تو برنامه غذاییشون فرنی باشه چون سوپ ها هم معمولا باعث اسهالن
0
1402/06/04
سوال کننده
مثله کته بشه
راست میگی
اتفاقا بهترم هست
راست میگی
اتفاقا بهترم هست
0
1402/06/04
سوال کننده
گل بانو جان یه بار دیگه اینو میگی لطفا خوب نفهیمیدن
0
1402/06/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
فعلا همان نان آ ال 110 را بدهید، رامنوفلور روزی ده قطره بدهید، آزمایش مدفوع انجام شده ؟
فعلا همان نان آ ال 110 را بدهید، رامنوفلور روزی ده قطره بدهید، آزمایش مدفوع انجام شده ؟
0
1402/06/04
سوال کننده
خیر دکتر جان
0
1402/06/04
سوال کننده
دکتر جان میتونم ببلاک کامفورت بدم؟ که کم لاکتوز؟
1
1402/06/04
پزشک اوما
عزیزم حتما آزمایش مدفوع انجام دهید، کامفورت ممکن است اسهال را بدتر کند بهتر است بدون اطلاع متخصص اطفال شروع نکنید
1
1402/06/04
سوال کننده
چشم دکتر جان ممنون
0
1402/06/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم ❤️
0
1402/06/05
خانوم میم
منظورم اینه که هر چندتا پیمونه شیرخشک که توی یک وعده میسازی به اندازه نوک قاشق چای خوری از یک پیمونه پودر شیرخشکش بردار بجاش شیرخشک معمولی بریز و کم کم مقداری که از شیرخشک بدون لاکتوز برمیداری بابد بیشتر بشه که بجاش شیرمعمولی بریزی تا جایی اینکار رو ادامه میدی که بعداز دوهفته کامل شیرمعمولی بهش بدی
0
1402/06/06
سوال کننده
مرسی عزیزم از دیروز شروع کروم ترکیبی فعلا که خوب بوده
0
1402/06/07
خانوم میم
خواهش میکنم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




