سلام وقت تون بخیر میشه کمکم کنید دخترم بی دلیل بدنش داغ شده تب سنج زدم ۳۸.۵ بود
0
1402/06/04
فاطمه ~
استامینوفن بده
0
1402/06/04
فاطمه ~
پاشویه کن تبش رو کنترل کن
0
1402/06/04
فاطمه ~
یکم بگذره ببین علائم چی ظاهر میشه
0
1402/06/04
فاطمه ~
عطسه سرفه آبریزش
0
1402/06/04
فاطمه ~
فردا نوبت بگیر ببر متخصص اطفال
0
1402/06/04
سوال کننده
بنظرتون خیلی بالاه
0
1402/06/04
سوال کننده
ترسیدم
1
1402/06/04
سوال کننده
الان دادم
0
1402/06/04
سوال کننده
نه
0
1402/06/04
سوال کننده
دسمال خیس کنم بزارم رو پاهاش
0
1402/06/04
elnaz sph
زیربغلشو گرفتی؟
0
1402/06/04
elnaz sph
تب سنجت دیجیتالیه؟
0
1402/06/04
سوال کننده
اره
0
1402/06/04
سوال کننده
بله
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیزم دختر منم هفته پیش همینطور شد، ویروس جدیده. امشب هر ۴ ساعت پاراکید بده و تبشو کنترل کن، فردا ببر دکتر حتما
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
دختر من تا ۳ روز تب بدون علامت داشت. روز پنجم سرفه هاش شروع شد
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
اگه تب سنجت دیجیتاله و زیر بغلش گذاشتی، عددو باید به اضافه نیم کنی
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
اول پاراکید بده. حدود ۱ ساعت صبر کن، لباساشو کم کن. اگر بعد از ۱ ساعت تبش پایین نیومد تنشویه کن
دستمال رو بزن توی آب ولرم مرطوبش کن، بذار کشاله ران، زیر گلو، زیر بغل
دستمال رو بزن توی آب ولرم مرطوبش کن، بذار کشاله ران، زیر گلو، زیر بغل
0
1402/06/04
سوال کننده
سه روز تبش اصلا پایین نیومد ؟
0
1402/06/04
سوال کننده
الان تبشو گرفتم خداروشکر ۳۶.۵بود
0
1402/06/04
سوال کننده
تبش الان ۳۷.۴ بالاست؟
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
تا ۲۴ ساعت هر ۴ ساعت باید پاراکید میدادم چون نزدیک نوبت پاراکید که میشد تب میکرد.
روز دوم کردمش ۶ ساعت و بعد نصف روز هی کمتر تب کرد.
روز سوم فقط گرم میشد تا ۳۷.۵ فقط ۱ بار شد ۳۷.۷ و پایین نیومد باز پاراکید دادم.
روز چهارم اصلا تب نکرد ولی خیلی بداخلاق و غرغرو بود
روز پنجم سرفه خشک کرد که مجدد بردم دکتر گفت آنتی بیوتیک لازمه
الانم دارم میدم داروهاشو. کلا تبش هم همون ۳ روز بود
روز دوم کردمش ۶ ساعت و بعد نصف روز هی کمتر تب کرد.
روز سوم فقط گرم میشد تا ۳۷.۵ فقط ۱ بار شد ۳۷.۷ و پایین نیومد باز پاراکید دادم.
روز چهارم اصلا تب نکرد ولی خیلی بداخلاق و غرغرو بود
روز پنجم سرفه خشک کرد که مجدد بردم دکتر گفت آنتی بیوتیک لازمه
الانم دارم میدم داروهاشو. کلا تبش هم همون ۳ روز بود
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
به اضافه نیم میکنی یا نه؟
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
اگر زیر بغلشو میگیری باید به اضافه نیم کنی ها
یعنی اگر تب سنج زیر بغل ۳۷.۴ نشون میده، در واقع تبش ۳۷.۹ هست
یعنی اگر تب سنج زیر بغل ۳۷.۴ نشون میده، در واقع تبش ۳۷.۹ هست
0
1402/06/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ با استامينوفن تب را کنترل کنید و اگر همچنان تداوم دارد حتما مراجعه کنید
الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ با استامينوفن تب را کنترل کنید و اگر همچنان تداوم دارد حتما مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416

