استراحت کامل
پله ممنوع
سرپا ایستادن طولانی ممنوع
دستشویی فرنگی
تا میتونی دراز بکش
کارهای خونه در حد غذا و ظرف با کمک صندلی اگر دست تنهایی
ریلکس باش
یبوست نگیر
رعایت کنی رفع میشه ایشالا تا سونو بعدی رعایت نکنی تا مدتها هی باید استرسش رو تحمل کنی
آره دست تنهام عزیزم مامانم نزدیکمه ولی رفتن شهرستان برای کاری مجبورم کاراموخودم انجام بدم ولی خیلی رعایت میکنم زیاد دراز میکشم
میخوام بدونم حجمش زیاده آیا؟
نه گلم بچه ها با حجم های خیلی بیشتر هم به خیر گذروندن
مرسی عزیزم بابت پاسخ دهیت
خورشت ها رو دو وعده ای بپز
پلو رو با پلوپز
ظرف ها رو تحمل کن یه روز در میون بشور
از همسرت کمک بگیر
من سه ماهه اول مطلق بودم این روش زندگانیم بود
😘😘😘فقط آروم و ریلکس باش و استراحت کن
ایشالا به خیر و خوشی میگذرونی و نی نی رو بغل میگیری
ان شاءالله مرسی قشنگم ان شاءالله شماهم بسلامتی نی نی تونوبغل بگیرین😘
فقط استراحت کن و شیاف بزار
همین
من از هفته ۱۴ هماتوم داشتم تا ۱۹ هفته
اولاش خونریزی بعدش لکه بینی
با استراحت و شیاف خوب شد
روزی دوتا شیاف واستراحت داشتم و یه قرص خداروشکر بخیر گذشت همین کارا ک دوستان گفتن انجام بده رفع میشه نگران نباش
سلام عزیزم نه مشکلی نداره من هفته هفتم حجم یک سی سی هماتوم داشتم
استراحت کردم ولی چون کلا خانواده من پیشم نبودن کارامو خودم انجام میدادم
وقتی رفتم سونو ان تی جذب شده بود