سلام من پسرم مشکل قلبی(تترالوژی فالوت)داره الان ۳ ماهشه و باید توی یک سالگی جراحی قلب باز شه،دکترش گفته که واکسن پرونار ۱۳ تزریق کنیم براش ۴ دوز،درباره مراقبت بعدش و اذیت شدن بچه کسی تجربه ای داره؟؟
پرسش (1402/06/03):
تزریق واکسن پرونار ۱۳
450
10
1402/06/03
سوال کننده
1
1402/06/03
fatem F
سلام عزیزم هیچ مراقبت و عوارضی نداره
1
1402/06/03
gol barg
سلام ما هم زدیم عوارضی نداشته
0
1402/06/04
سوال کننده
میتونم بپرسم چه ماه هایی و براش زدین؟؟
0
1402/06/04
سوال کننده
اگه تب کنه همون استامینیفون ۴ ساعتیه؟؟
و مثل واکسن های روتین روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم؟؟؟
و مثل واکسن های روتین روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم؟؟؟
0
1402/06/04
سوال کننده
میتونم بپرسم چه ماه هایی و براش زدین؟؟
0
1402/06/04
سوال کننده
اگه تب کنه همون استامینیفون ۴ ساعتیه؟؟
و مثل واکسن های روتین روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم؟؟؟
و مثل واکسن های روتین روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم؟؟؟
1
1402/06/04
fatem F
من بعد یکسالگی زدم دو دوز زدیم ، کمپرس نمیخواد تو دست میزنن ، پسر من تب هم نکرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




