سلام و خداقوت دکتر عزیز
من به پسرم از اول تولدش شیرخودمو میدادم ولی چون کم بود شیرخشک هم بهش میدادم. الان یک ماهی هست تقریبا که دیگه شیرخودمو قبول نمیکنه و نمیخوره.
شیرم خیلی کمه، وقتی سینمو فشارمیدم شیر خارج میشه. احساس سنگینی و پری هم ندارم. البته که یکم شل هم شدن. میخواستم بپرسم چکار کنم که دیگه شیری تولید نشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



440
1402/06/03



