دکترجان سلام و وقتتون بخیر
من الان یک هفته اس که بی قرارم و زودعصبی میشم.حوصله ندارم.احساس افسردگی دارم.زودرنج شدم میشینم گریه میکنم و سرهرچیزکوچیکی با همسرم دعوامیکنم خوابم کیفیت نداره.نشخوارفکری دارم..احساس گناه میکنم نمیدونم چیکارکنم.😔
پرسش (1402/06/03):
احساس خشم و عصبانیت دربارداری
805
27
1402/06/03
سوال کننده
0
1402/06/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
عزیزدلم آخرین بار کی چکاپ در بارداری انجام شده؟
وقتتون بخیر ❤️
عزیزدلم آخرین بار کی چکاپ در بارداری انجام شده؟
0
1402/06/04
سوال کننده
خسته نباشید عزیزم
۲۸ مرداد
۲۸ مرداد
0
1402/06/04
سوال کننده
البته ۱۵مرداد برای چکاپ رفتم
و ۲۸ مرداد ازمایشمو بردم نشون دادم
و ۲۸ مرداد ازمایشمو بردم نشون دادم
0
1402/06/04
پزشک اوما
عزیزدلم سطح فریتین چک شده ؟ کم نبوده ؟
0
1402/06/04
پزشک اوما
زنده باشید ❤️
0
1402/06/04
سوال کننده
یعنی چی؟؟
ازمایش ک دادم همه چی خوب بود فقط یه مقدار اهنم کم بود
ازمایش ک دادم همه چی خوب بود فقط یه مقدار اهنم کم بود
0
1402/06/05
پزشک اوما
ارسال کنید آزمایشات را بیینم عزیزم
فریتین یعنی آهن ذخیره خون
فریتین یعنی آهن ذخیره خون
0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده
ازمایشمو دکترم دید گفتن قرص آهناتو دوتا بخور.الان شبی دوتا میخورم
0
1402/06/05
پزشک اوما
جان دلم نام مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده
مولتی ویتامین.ویتامین دی و مگنیفورت هم میخورم
0
1402/06/06
پزشک اوما
عزیزم شبی یک عدد از این مکمل آهن و شبی یک عدد فروفورت گاین بخورید. کم خونی شدید یکی از دلایلی است که در ایجاد این شرایط برای شما دخیل است، به علاوه حتما عملکرد تیرویید وسطح فریتین کنترل گردد، جدای از مسائل جسمانی، تغییرات هورمونی دوران بارداری هم دخالت داشته و در واقع خیلی از مادران چنین شرایطی را تجربه میکنند آنچه اهمیت دارد این است که این مسیر را با کمترین بحران پشت سر بگذارید و مطمئن شویم که افسردگی هم ندارید بنابراین با یک روانشناس مشاوره داشته باشید ❤️❤️
0
1402/06/06
سوال کننده
ببخشید من متوجه نشدم یعنی هرشب هم مکمل اهن هم فروفورت بخورم؟؟
یا یک شب مکمل بخورم شب بعدی فروفورت؟؟
یا یک شب مکمل بخورم شب بعدی فروفورت؟؟
0
1402/06/06
سوال کننده
الان یعنی من کم خونی شدید دارم؟؟
پس چرا دکتر کرفتم بهم گفتن یکم اهنت پایینه.؟
پس چرا دکتر کرفتم بهم گفتن یکم اهنت پایینه.؟
0
1402/06/06
پزشک اوما
عزیزم از مکملی که دارید به جای شبی دو عدد، یک عدد بخورید و به جای آن یک عددی که از این مکمل فعلی نمیخورید یک عدد فروفورت گاین بخورید. اگر شدید نبوده جانم چرا دو مکمل آهن تجویز شده و هموگلوبين 10 هست؟
1
1402/06/06
سوال کننده
سپاس از لطفتون خانوم دکتر ممنون بابت پاسخگویی و مشاوره خوبتون.
0
1402/06/06
سوال کننده
راستش ب من نگفتن شدیده
فقط گفتن اهنت کمه یکم.
فقط گفتن اهنت کمه یکم.
0
1402/06/06
سوال کننده
برای جنینم مشکلی ک پیش نمیاد؟😢
0
1402/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی. خیر مشکلی برای دلبندتان رخ نمیدهد ولی خب مشکلات ناشی از آن را دارید به چشم میبینید با بهبود کم خونی شرایط کمی بهتر میشود
1
1402/06/07
سوال کننده
فدای محبتتون.خوبه ک هستید 🌹😘❤️
1
1402/06/07
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیزجانم ، ممنونم بابت محبتی که به من دارید ❤️💓❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




