من انشالله اگ قسمت بشه ۳شنبه راهیم طبق اوماحساب کنم ۲روز دیگ پریودیم هستش الان کمرم وگهگاه زیر دلم دردمیکنه و سمت چت تخمدان هام میخوام شروع کنم ال دی بخورم اما میترسم باردار باشم
چیکارکنم بنظرتون؟؟
چندروز پیش ک دکتررفتم گفتن برای دفعه بعد بری شدم روز ۳و۵و۷امپول بزنم بنظرتون بعدقرص پری شدم امپول بزنم تاثیر داره از تاثیرات امپول کم نمیشه بخاطرقرص؟؟
پرسش (1402/06/02):
دکترجان و دوستان قرص ال دی برای زیارت اربعین
1436
21
1402/06/02
سوال کننده
0
1402/06/02
سوال کننده

این قرص و میخوام بخورم برانشدن پری
0
1402/06/02
مادر دوقلوها
دقیقا مثل من منم میخوام اگه قسمت بشه برم امروز موعدم بود اونطور که خودم حساب کردم فعلا خبری نیست دردهای پریودی هم دارم گفتم قرص بخورم
0
1402/06/02
سوال کننده
اره خیلی بده بلا تکلیفی
0
1402/06/03
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
شما که میدانستید احتمال سفر وجود دارد نباید در این ماه اقدام میکردید. مصرف سیپروترون در بارداری قطعا قطعا ممنوع است، نخورید صبر کنید اول وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود
شما که میدانستید احتمال سفر وجود دارد نباید در این ماه اقدام میکردید. مصرف سیپروترون در بارداری قطعا قطعا ممنوع است، نخورید صبر کنید اول وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود
0
1402/06/03
آفتابگردون ❣
سلام پیشاپیش زیارت قبول
إن شاالله خیره و اتفاقی نمی افته
إن شاالله خیره و اتفاقی نمی افته
0
1402/06/03
mahtab ...
واقعا جدی میگین بعضیاتون؟؟؟ دکتر داره میگه قطعا قطعا ممنوعه مصرفش بعد شما میگی خیره اتفاقی نمیفته؟؟؟؟
0
1402/06/04
سوال کننده
دکترجان یهویی پیش اومدوقسمت ماهم شدک بریم
0
1402/06/04
سوال کننده
الان حتما بایدازمایش بدم یابیبی کافی هستش ؟
0
1402/06/04
سوال کننده
اگ پری نشدم و ایشالله رفنم و برگشتم هروقت پری شدم امپول بزنم تاثیری داره؟؟
0
1402/06/04
پزشک اوما
زیارتتان پیشاپیش قبول جان دلم ❤️
باید تا یکی دوروز بعد موعدتان صبر کنید بعد آزمایش خون بدهید نتیجه منفی قبل موعد قابل اعتبار نیست، چه آمپولی تجویز شده؟
باید تا یکی دوروز بعد موعدتان صبر کنید بعد آزمایش خون بدهید نتیجه منفی قبل موعد قابل اعتبار نیست، چه آمپولی تجویز شده؟
0
1402/06/04
سوال کننده
ممنونم دکتر جان انشالله قبول حق باشه💖
0
1402/06/04
سوال کننده

دکترجان این امچولی ک دکتر تجویز کردن وهنوز تهیش نکردم
0
1402/06/04
سوال کننده
امپولی
0
1402/06/05
پزشک اوما
انشالله جان دلم، عزیزم آمپول در همراهی با مصرف قرص لتروزل و داروهایی که تجویز شده کاربرد دارد، هروقت آمدید پریود شروع شد سیکل جدید در نظر بگیرید و درمان را شروع کنید، این پریود که دو روز دیگر شروع میشود (البته اگر باردار نباشید)،، سیکل از دست رفته است، روی سیکل بعدی حساب کنید
1
1402/06/06
سوال کننده
ممنونم دکترجان از لطفتون پس هروقت پری شدم داروهارو استفاده میکنم
هنوزم پری نشدم دکتر۴روزگذشته ازمایش هنوز ندادم احساس میکنم منفیه چون هیچ علاعمی ندارم حتی دردپری هم ندارم
هنوزم پری نشدم دکتر۴روزگذشته ازمایش هنوز ندادم احساس میکنم منفیه چون هیچ علاعمی ندارم حتی دردپری هم ندارم
0
1402/06/06
سوال کننده
؟؟؟
0
1402/06/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدلم و برحسب احساس نمیتوان جلو رفت چون قرار نیست لزوما علامت داشته باشید
1
1402/06/06
سوال کننده
باشه دکتر جانم ممنون ازلطفتون
0
1402/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 💓🌹💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود نشدن در ماه بعد
- آیا قرص ال دی روکین افسردگی میاره
- بعد از تموم شدن قرص جلوگیری شیردهی کی پریود میشم؟
- قرص ال دی و تنبلی تخمدان
- ایا امکان بارداری بعد از اتمام یک دوره قرص ال دی تا پریود شدن وجود دارد؟
- تاثیر ال دی در رژیم تعیین جنسیت و امکان بارداری بلافاصله بعد از قطع قرص
- چند دوره از قرص ضدبارداری میشه استفاده کرد؟
- تاثیر قرص ال دی بر جلوگیری از بارداری
- مصرف قرص ال دی
- قرص ال دی را میتوان از 2روز بعد قاعدگی استفاده کرد؟




