منم همش بینیم گرفته اس اگه راه حل پیدا کردی ب منم بگو
خیلی سخته مخصوصا شبا من اصلا نمیتونم بخابم☹️
منماولا گرفتگیبینی زیاد داشتم
بالشم و بلند تر کرده بودم و تحمل میکردم
وای منم همینجورم😕😆امروز دیگه آبریزش بینی هم داشتم فکر میکردم سرماخوردم🥴🥴
اره منم ی سمت بینیم گرفته اس ی سمت ابریزش داره انگار سرما خوردم اشکامم همش میان🤦🏻♀️
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌼🌼
چون احتمال سرماخوردگی یا بیماری ویروسی وجود دارد حتما اصول قرنطينه را با جدیت مراعات کرده و جایی نروید و در مطب ها یا هر مکان عمومی دیگری هم با ماسک بروید جان دل. اما برای بهبود این شرایط هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری دیفن هیدرامین ساده بخورید ، سیتریزین شبی یک عدد استفاده کنید و از قطره سدیم کلراید بینی کمک بگیرید و حتما مراجعه کنید تا در صورت نیاز آنتی بیوتیک داده شود🌼🌼
ممنون ازتون. نشاسته هم مجازم بخورم؟؟
اگر قند خون بالا نیست در حد تعادل مشکلی ندارد ولی زیاده روی نکنید