سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
پیشاپیش عذر خواهی میکنم بابت طولانی بودن پیامم
دختر من دوازده روزه سرما خورده و آبریزش و گرفتگی بینیش با نئوتادین و ستیریزین و اسپری بینی اصلا بهتر نشده و هنوز هم خیلی شدید هست، ضمن اینکه یه هفته هم هست ک اسهال داره از همون اول دکتر بهش پدی لاکت داد ک تاثیری نداشت، رامنوفلور دادم ک بهتر شد اما هنوزم روزی شش بار یا بیشتر دفع داره و ادرارش هم کم شده بود، دیروز بردمش دکتر و داروهای قوی تری برا اسهال و ابریزش بینیش داد، میتونین لطف کنین نگاه کنین ک ایا این داروها براش ضرر داره یا نه؟ قطره پلارژین هم همچنان بهش میدم.
و اینکه بخاطر اسهال پاش سوختگی پیدا کرد و بعدش حالت زخم شد و یه جوش هم تو قسمت خصوصیش زده ک یه کرم هم برا اون نوشته شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



343
1402/06/02





