با سلام
احساس میکنم دخترم قارچتو قسمت خصوصیش زده
امکان مراجعه به پزشک رو ندارم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پرسش (1402/06/02):
قارچ و عفونت پای نوزاد
610
17
1402/06/02
سوال کننده
0
1402/06/02
سوال کننده
ببخشید اینجا پاسخ میدید؟
0
1402/06/02
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عکس بگیرید تا ببینم
عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/06/07
سوال کننده

حالت قارچش خوب شده الان خیلی قرمزه پماد وی کر و سودوکرم استفاده میکنم
0
1402/06/07
پزشک اوما
پماد ریکاو را هم امتحان کنید، تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکنید ، از دستمال مرطوب استفاده نکنید ،تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
0
1402/06/07
سوال کننده
ممنونم
0
1402/06/07
سوال کننده
هر بار که تعوضیش میکنم بیست دیقه بازش میذارم
منظورتون از اینکه پوشک نکنم همینه؟
منظورتون از اینکه پوشک نکنم همینه؟
0
1402/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله و شب ها کلا پوشک نکنید بهتر است تا بهبودی کامل حاصل گردد
0
1402/06/08
سوال کننده
چشم
ممنونم
از کرمی که گفتید زدم خیلی بهتر د
ممنونم
از کرمی که گفتید زدم خیلی بهتر د
0
1402/06/08
سوال کننده
شبها دستشویی میکنه اخه
0
1402/06/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خداروشکر بنابراین دوره درمان را کامل کنید 🩷 بله عزیزم طبیعی است که شب ها دفع داشته باشد، دروشیت زیر مشمایی زیر دلبندتان بیندازید بعد هربار دفع دور بیندازید و دروشیت جدید بیندازید
1
1402/06/08
سوال کننده
چشم حتما
ممنون از راهنماییتون
ممنون از راهنماییتون
1
1402/06/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم 🌹
0
1402/06/10
سوال کننده
سلام وقتتون بخیر
ببخشید دختر من دو هفته پیش دهنش برفک زده بود
بردمش دکتر قطره نیستاتین دادن
الان دوباره برفکش برگشته
لطفا راهنمایی میکنید؟
ببخشید دختر من دو هفته پیش دهنش برفک زده بود
بردمش دکتر قطره نیستاتین دادن
الان دوباره برفکش برگشته
لطفا راهنمایی میکنید؟
0
1402/06/11
سوال کننده
من متاسفانه نیستاتین رو کامل استفاده نکردم
فکر کزدم خوب شده
فکر کزدم خوب شده
0
1402/06/11
سوال کننده
ببخشید میشه زودتر پاسخ بدید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




