طرزمصرف قرص اورژانسی :
-خوردن یک قرص 1/5 اورژانسی بعداز رابطه تا قبل از 72ساعت
-یا خوردن هم زمان 2قرص 75/هم زمان
-یا خوردن 2قرص اورژانسی 75/به فاصله 12ساعت
این 3طریق درست مصرف قرص اورژانسیه
حال اگرکسی تو خونه قرص اورژانسی نداشت می تونه به طریق اورژانسی از قرص ال دی یا اچ دی استفاده کنه به این طریق:
-4عددقرص ال دی هم زمان مصرف بشه وبعد از 12ساعت 4عدددیگر
یا اگر قرص اچ دی بود2تا قرچ اچ دی هم زمان خورده بشه وبعد از 12ساعت 2عدددیگر
اینو از نت برداشتم چون تا خانم دکتر بیاد راهنمایی کنه کار از کار میگذره فکر کنم☺️
منی که شیر خودم رو میدم به بچم مشکلی نداره
مشکلی نداره عزیزم من از دکتر پرسیدم
سلام به روی ماهتون مامان جان
الان با وجود شیردهی پریود میشوید ؟چند روز تا موعدتان مانده بود که رابطه محافظت نشده داشتید ؟
سلام عزیزم بله پریود میشم امروز ۳روزه که پاک شدم کلا میخواستم بدونم میتونم از قرص های جلوگبری اسفاده کنم با وجود این که شیردهی دارم و غذای کمکی هم به دخترم میدم
عزیزم پس هدف جلوگیری کلی است نه اورژانسی درست هست؟