سلام خسته نباشید
این اتفاق واسه خواهرم افتاده
من از روز سوم پریودیم قرص جلوگیری استفاده میکنم ماه پیش هجدهم پریود شدم از روز سوم قرص مصرف کردم ولی روز چهارم همسرم نزدیکی کرد ولی بیرون ریخت ولی من چون ترسیدم روز بعد سه عدد قرص اورژانسی مصرف کردم و قرص های قبلیمو دیگه نخوردم به عنوان اینکه پریود بشم.روز بعد از خوردن قرص اورژانسی پریود شدم ولی فقط یه روز بود دیگه قرص نخوردم تا سه شبه پیش قرص ال دی به مدت ۳ شب شبی دوتا خوردم الان همش استرس دارم که نکنه باردار باشم.چیکار کنم که خیالم راحت بشه.ممنون میشم جواب بدید
پرسش (1402/06/01):
قرص اورزانسی و بارداری
456
7
1402/06/01
سوال کننده
0
1402/06/02
سوال کننده
ممنون میشم زودتر جواب بدید دکتر
0
1402/06/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌸🌸🌸
فریده جان درک نمیکنم چرا ال دی را دوتا دوتا خورده اند، اگر 14 روز از رابطه گذشته آزمایش خون انجام دهند تا وضعیت باردار بودن یا نبودن مشخص شود
زنده باشید 🌸🌸🌸
فریده جان درک نمیکنم چرا ال دی را دوتا دوتا خورده اند، اگر 14 روز از رابطه گذشته آزمایش خون انجام دهند تا وضعیت باردار بودن یا نبودن مشخص شود
0
1402/06/03
سوال کننده
اخه گفتن اگه به مدت سه شب شبی دوتا دوتا بخوره بعد از چند روز پریود میشه
0
1402/06/03
سوال کننده
دکتر شنبه میشه ۱۴ روز یعنی شنبه بره مشخص میشه؟
0
1402/06/03
سوال کننده
یا اگه لقاحی صورت گرفته ممکنه دیر باشه و تو آزمایش مشخص نشه؟
0
1402/06/03
سوال کننده
یعنی شنبه بره آزمایش اگه جواب منفی بود دیگه کلا منفیه دیگه هیچ جای نگرانی نیست؟
0
1402/06/03
پزشک اوما
عزیزم اشتباه گفته اند قرار نیست باهر راهکاری به هدف رسید، اگر باردار باشند با این تعداد مصرف ال دی چه میخواهند بکنند؟ دوشنبه آزمایش تیتر بتا بدهند اگر منفی بود جای نگرانی نیست و قطعا منتفی است آنگاه سونوگرافی بدهند ببینیم شرایط رحم و تخمدان ها با این نحوه مصرف دارو چطور است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




