سلام خانم دکتر من آزمايش دادم متوجه شدم که تنبلی تخمدان شدید دارم دکتر گفتن که خودم بدون دارو نمیتونم حامله بشم البته من دخترم رو طبیعی باردار شدم اون موقع هم تنبلی داشتم ولی وزنم 4 کیلو کمتر از الان بودم یه ماه هم هست باشگاه میرم ولی اضافه وزن دارم رژیم هم گرفتم الان که دکتر گفت تنبلیت خیلی شدیده حالم خیلی بد شد دوست نداشتم فاصله سنی دخترم زیاد بشه با بچه بعدی لطفا شما هم یه نگاه به جواب آزمایش ام بندازید و نظرتون رو بگید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



963
1402/06/01







