عزیزم نوزادت رفلاکس داره . همه ی اینایی که گفتی نشانه ی رفلاکس نه دندون درآوردن . بهتره پیش متخصص اطفال ببری تا معاینه بشه
پسر منم دقیقا همه ی اینایی که میگی رو داشت
عزیزم رفلاکس پنهان داشت. حدود 20 روز دارو دادم بهتر شد. متخصص گفت سونوگرافی انجام بده. بردم سونوگرافی. و دکتر گفت رفلاکسش زیاد نیست و این مقدار فیزیولوژیک هست. بردم پیش دکتر گفت دارو نیاز نیست. و خود دکتر هم دید که از دهنش آب میاد بیرون. گفت دارو نیاز نیست. ببرم دکتر دوباره؟ چکار کنم؟
از چند ماهگی؟ الان دندون داره یا نه؟
اینو میدونم پروسه دندون درآوردن هم دقیقا همینه لثشو نگاه کن ببین سفت شده جاییش دندون زیر لثه دستت میخوره چون بعضی بچه ها زود دندون در میارن
اگ از دندون دراوردنه براش دندونگیر بگیر بزار تو یخچال سرد ک شد بده تو دهنش فشار بده با لثه اونطوری درد و خارش دندون درآوردنش خیلی اروم میشه
دقیقا همه اینا رو پسرمنم داره بعضی وقتا همچین باحرص سینمو گاز میگیره
از دکترش نپرسیدین واسه چیه؟
سلام به روی خوشگلتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️❤️
عزیزم پروسه رویش دندان میتواند از این سنین هم آغاز شود با دست تمیز لثه ها را ماساژ دهید اگر احساس کردید که دلبندتان بهتر شده علت همین مسئله است در غیر این صورت با توجه به سابقه رفلاکس مجدداً به متخصص اطفال مراجعه کنید🌸🌸
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌸💜🌸💜