سلام نازنینم به روی ماهتون
آزمایش ها ارسال نشده اند؟
آخ شرمنده ارسال نشدن منم دیگه سرنزدم
دشمنتان شرمنده عزیزم 🌸🌸
بله سطح ویتامین دی اندکی کمتر از حد طبیعی است، بهتر است مکمل توسط متخصص اطفال داده شود، دلبندتان کم آب میخورد ؟
متخصص چیزی براش ننوشته، اگه صلاح میدونین بگین چ مکملی که براش شروع کنم،
در مورد آبم زیاد دقت نکردم چون خودش آب میخوره، اگه مصرفش کمه تا از این به بعد خودم بهش بدم.
مامان گل تعیین دوز مکملها در این سن فقط با متخصص اطفال است با متخصص اطفال دیگری در این مورد مشورت کنید دلبندتان در هنگام انجام آزمایش بیمار نبوده؟
تقریبا یه هفته قبلش اگه خاطرتون باشه تهوع و استفراغ داشت به مدت دو روز ولی اسهال و تب نبود، فقط تهوع
بهخاطر آوردم عزیزدلم، بنابراین بالا بودن پلاکت به همین دلیل بوده و جای نگرانی ندارد 🌸🌸🌸
ممنون خانم دکتر، پس ربطی به کم آب خوردن نداره؟
به هرحال خود اسهال و تهوع باعث کم آبی بدن شده، حتما همیشه حواستان باشد مایعات کافی بخورد❤️
تشکر فراوون خانم دکتر ، پاینده باشید❤️
خواهش میکنم مهربان بانو ،از محبتتون ممنونم و امیدوارم که شما هم سلامت باشید 🩷❤️🩷