سلام خانم دکتر من تو هفته ی 12 سونو و آزمایش انجام دادم و سونوم همه چیز نرمال بود ولی هر دوتا فاکتور بررسی آزمایش نرمال نبود.
بتا 59 بود در صورتی که نرمال هفته ی من رو 43 اعلام کرده بودن و pAPP_Aم 10.3 بود در حالی که نرمال زده بود 3!
یکی از آشنایانمون که ماماست گفت موردی نیست ولی الان چند روزه واژن درد شدید و ناف درد دارم. وقت بعدی دکترم 8شهریوره. الان واقعاً نگرانم میشه راهنمایی کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



453
1402/05/29



