سلام خانم دکتر وقتتون بخیر پسرم از 5ماهگی تشخیص حساسیت به پروتئین گاوی داده شد ازمایش گرفت پزشک گفت به هیستامین و پروتئین گاوی حساسیت داره و شیر خشک پپتی و بیومیل بهش نساخت و بهش نئوکیت دادن الان سه هفته اس که بهش میدم صورتش اگزما داشت برطرف شد و خوابش بهتر شد الان 6ماه تموم شده برای غذای کمکی فرنی ارد برنج دادم مجدد اگزما زد قطع کردم وقتی خوب شد سیب زمینی پوره کردم مجدد آبریزش بینی و اگزما و خارش پیدا کرد میخواستم بپرسم باید چیکار کنم چه چیزایی ندم؟ و اینک اگه فقط دونه و اگزما بود میشه اهمیت نداد و ادامه داد غذای کمکی؟
برای آرد برنج فقط اگزما بود ولی سیب زمینی ابریزش بینی هم داشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



442
1402/05/28



