سلام.وقتبخیر
الان حدودا سی هفته و چند روزم هست.چهار روز پیش این سونو که عکسش رو براتون فرستادم انجام دادم و دکترم گفتن که خوبه ولی دیشب یه تصادف کوچیک داشتم که خداروشکر خودم با جایی برخورد نکردم ولی استرس شدیدی بهم وارد شد و بعدش رفتم بیمارستان و سریع برام سونو انجام دادن،گفتن که مشکلی نیست و آب دور بچه رو گفتن حدودا پنج تا شش سانت هست.میخواستم اگه لطف کنید نسبت به سونو قبلیم چک بفرمایید
از دیشب تا الان خودم آبریزشی حس نمیکنم
اگه لطف کنید وزن بچه رو هم چک کنید چون شکمم خیلی بزرگ نیست
پرسش (1402/05/28):
چک کردن سونو گرافی
456
18
1402/05/28
سوال کننده
0
1402/05/28
سوال کننده

این سونو چهار روز پیش دادم
0
1402/05/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💓💓
عزیزم سونوگرافی اخیر جای سوال دارد حجم مایع آمنیوتیک خیلی کم است، الان حالتان چطور است ؟ بستری نیستید؟
وقتتون بخیر 💓💓
عزیزم سونوگرافی اخیر جای سوال دارد حجم مایع آمنیوتیک خیلی کم است، الان حالتان چطور است ؟ بستری نیستید؟
0
1402/05/28
سوال کننده
نه دیشب بیمارستان که بودم ،دکتر اومد سونوم رو دید،گفتن که مایع دور جنین حدود پنج و شش طبیعیه🤷♀️🤷♀️
به مامای خودم گفتم،گفتن که سرم رینگر سه روز پشت سرهم بزنم
به مامای خودم گفتم،گفتن که سرم رینگر سه روز پشت سرهم بزنم
0
1402/05/29
پزشک اوما
عزیزم امروز حتما سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل انجام دهید دقیق شرایط چک شود
1
1402/05/30
سوال کننده
بله ممنونم
0
1402/05/30
پزشک اوما
خواهش میکنم
0
1402/06/02
سوال کننده

0
1402/06/02
سوال کننده
خانم دکتر این سونو آخریمه
0
1402/06/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
خداروشکر نتیجه خوب است، بنابراین سونوگرافی که حجم مابع آمنیوتیک را کم گزارش کرده بود خطا داشته است، نگران نباشید فقط برای بهبود وزن گیری دلبندتان ،انواع گوشت های کبابی ،آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید ❤️❤️
خداروشکر نتیجه خوب است، بنابراین سونوگرافی که حجم مابع آمنیوتیک را کم گزارش کرده بود خطا داشته است، نگران نباشید فقط برای بهبود وزن گیری دلبندتان ،انواع گوشت های کبابی ،آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید ❤️❤️
1
1402/06/02
سوال کننده
خیلی ممنون از راهنماییتون❤️❤️🙏🏻
ببخشید خیلی کمبود وزن هست؟
ببخشید خیلی کمبود وزن هست؟
1
1402/06/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، خیر خوب است اما جای بهتر شدن قطعا وجود دارد ❤️❤️❤️
1
1402/06/03
سوال کننده
❤️❤️🙏🏻🌹❤️خیلی متشکر
0
1402/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💓🩷💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




