سلام و خسته نباشید دکتر جان
من ۲روز پیش زایمان کردم دخترم وزنش گرم۳.۸۰۰ هست
دیروز ۲واکسن در پا و دست بهش تزریق کردن و حس میکنم یکم تب کرده و ابریزش بینی یکم داره
قطره استامیوفن براش گرفتم چند قطره و در چند وقت بهش بدم؟؟
پرسش (1402/05/26):
تب کردن نوزاد از واکسن
301
18
1402/05/26
سوال کننده
0
1402/05/26
. .
عزیزم نوزاد و ببر دکتر حتما
0
1402/05/26
. .
برا ابریزش بهت دارو میده،من پاراگید میدادم دو برابر وزنش
1
1402/05/26
مهشید .
واکسن بدو تولد معمولا تب نمیاره.اگر خونه گرم باشه بدنش داغ میشه
1
1402/05/26
مهشید .
نوزاد ۲روزه که ابریزش نمیگیره یعنی خیلی بعیده
0
1402/05/26
مهشید .
نوزاد ۲روزه رو اصلا سرخود دارو نده.اصلا بعیده تب داشته باشه
0
1402/05/26
شبنم 👨❤️💋👨
با حس کردن نمیشه فکر کنی تب داره
حتما درجه تب بذارید
حتما درجه تب بذارید
0
1402/05/26
شبنم 👨❤️💋👨
قدمش پر خیر و برکت باشه عزیزم ❤️
0
1402/05/26
خانم گل .
با حس کردن ک نمیشه استامینوفن داد باید تب سنج بزاری مطمئن بشی تب داره بعد اقدام کنی برا درمان
اونم با مشورت متخصص اطفال
اونم با مشورت متخصص اطفال
0
1402/05/26
سوال کننده
نه فقط تب داره کل بدنش زرد شده چشاش هم
0
1402/05/26
شبنم 👨❤️💋👨
زردی داره پس
فورا ببر دکتر
و اینکه شیردهی زیاد باشه
فورا ببر دکتر
و اینکه شیردهی زیاد باشه
0
1402/05/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید و قدم نورسیده مبارکتان باشد 🌸
عزیزم لطفا به نوزاد دو روزه استامینوفن ندهید درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ زرد شدن بدن بیانگر زردی است همین امشب به. بیمارستان برای چک زردی مراجعه کنید مبادا به تاخیر بیندازید
زنده باشید و قدم نورسیده مبارکتان باشد 🌸
عزیزم لطفا به نوزاد دو روزه استامینوفن ندهید درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ زرد شدن بدن بیانگر زردی است همین امشب به. بیمارستان برای چک زردی مراجعه کنید مبادا به تاخیر بیندازید
0
1402/05/27
آرزو ح
عزیزم نوزادت کم آبه.منم نوزادم همینجوری شد بدنش کم آب شد تب کرد.همین کم آبی باعث بالارفتن زردیش شد.دوروز بیمارستان بستری بود.با تزریق سرم تبش رو آوردن پایین.استامینوفن نده
0
1402/05/27
سوال کننده
درجه امروز بدنش ۳۶ قطره هم بش ندادم والان دارم میرم بیمارستان
0
1402/05/27
پزشک اوما
مامان گل این تب نیست ولی برای چک زردی مراجعه کنید
0
1402/05/28
سوال کننده
درجه زردیش ۱۶بود
گفتن براش چراغ کرایه کنین
یااینکه بستری شه
مابراش چراغ گرفتیم
نظرتون چی بش بدم زردیش پایین بیاد
گفتن براش چراغ کرایه کنین
یااینکه بستری شه
مابراش چراغ گرفتیم
نظرتون چی بش بدم زردیش پایین بیاد
0
1402/05/28
پزشک اوما
عزیزم بستری شدن بااین شدت زردی اقدام بهتری بود، شیردهی را در فواصل دو ساعت انجام دهید در مورد سایر راهکارهای درمانی متخصص اطفال نظر بدهند ، اگر شیرتان کافی نیست شیرخشک لا سرنگ هم بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




