سلام دکتر جان دخترم سه ماهشه بردمش دکتر واسه اگزما صورتش هیدروکورتیزون بهش داده تا پنج شب...
یه دکتر دیگه بهم گفته این پماد استفاده نکنم لک میاره
خودمم گوگل سرچ کردم زده بود هیدروکورتیزون سیستم ایمینی رو ضعیف میکنه ...
الان موندم پماد استفاده کنم یانه ...؟؟
نظر شما چیه؟
پرسش (1402/05/25):
اگزما و پماد هیدروکورتیزون
449
17
1402/05/25
سوال کننده
0
1402/05/25
🧒مامان پسرا👶 ❤️
من پسرم اگزمای جزعی داشت پشت گردن و دستاش
بهش پماد ثمین داد دکتر و مرطوب کننده کودک
واقعآ عالی بود
بهش پماد ثمین داد دکتر و مرطوب کننده کودک
واقعآ عالی بود
0
1402/05/25
سوال کننده
ثمین واسه بدنش بهم داده دکترش گفته صورتش نزنم
البته من ندونسته چن بار زدم صورتش فایده نداشت
چشماشو خیلی میخارونه
البته من ندونسته چن بار زدم صورتش فایده نداشت
چشماشو خیلی میخارونه
0
1402/05/25
fatemeh 👨👩👧👦
من هیدرو زدم ثمین زدم دو تا مرطوب دیگه زدم جواب نداد.
تا کرم مرطوب کننده کودک سیوند رو گرفتم الان صورتش خوبه ولی بدنش نه متاسفانه
تا کرم مرطوب کننده کودک سیوند رو گرفتم الان صورتش خوبه ولی بدنش نه متاسفانه
0
1402/05/25
fatemeh 👨👩👧👦
رو بدنشم کم زدم ک خوب نشده
باید دوباره بزنم
اما ثمین و امتحان نکن اصلا جوابگوی اگزما نیست
باید دوباره بزنم
اما ثمین و امتحان نکن اصلا جوابگوی اگزما نیست
0
1402/05/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم گزینه های ایمن تر همچون اگزاسین و یا اتوپیکس ایروکس را امتحان کرده اید؟
عزیزم گزینه های ایمن تر همچون اگزاسین و یا اتوپیکس ایروکس را امتحان کرده اید؟
0
1402/05/25
سوال کننده
اگزاسین هم تجویز کرده دکترش ..ولی گفته بعد از هیدروکورتیزن
ینی کورتیزون نزنم همون اول اگزاسین شروع کنم؟
ینی کورتیزون نزنم همون اول اگزاسین شروع کنم؟
0
1402/05/26
پزشک اوما
عکس بگیرید تا صورت را ببینم
0
1402/05/26
سوال کننده

پوستش حالت زبری و خشکی داره
0
1402/05/26
سوال کننده
ارسال شد عکس
هنوز پوسته ها رو سرشم مونده
اگزاسین میتونم به پوست سرشم بزنم؟
هنوز پوسته ها رو سرشم مونده
اگزاسین میتونم به پوست سرشم بزنم؟
0
1402/05/26
پزشک اوما
عزیزم اگزاسین را شروع کنید و بعد 3 روز در همین تاپیک گزارش دهید تا درمورد هیدروکورتیزون تصمیم بگیریم برای سر از شامپو ایروکس استفاده کنید
0
1402/05/26
سوال کننده
چشم ممنون ...روزی چن بار اگزاسین بزنم؟
0
1402/05/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️روزی دو تا سه بار بزنید
0
1402/06/04
سوال کننده
سلام دکتر جان اگزاسین استفاده کردم پوستش از حالت خشکی و زبری در اومد
میتونم روزانه ازش استفاده کنم ؟
میتونم روزانه ازش استفاده کنم ؟
0
1402/06/05
پزشک اوما
سلام و خداروشکر مامان گل❤️
فعلا بله استفاده کنید تا بهبودی کامل حاصل گردد بعد به مرور فواصل استفاده را بیشتر کرده و در این فواصل لوسیون های مرطوب کننده بزنید
فعلا بله استفاده کنید تا بهبودی کامل حاصل گردد بعد به مرور فواصل استفاده را بیشتر کرده و در این فواصل لوسیون های مرطوب کننده بزنید
1
1402/06/05
سوال کننده
ممنون❤️واسه صورتش چی بزنم بعد از اگزاسین
0
1402/06/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، همان لوسیون های معمول کفایت دارد، اگرچه تا جایی که من اطلاع دارم خود اگزاسین هم مشکل ساز نیست ولی باز ازیک داروخانه جویا شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




