سلام روز اول هر۴ ساعت استا پاراکید بده و کمپرس سرد بزار روز دوم کمپرس گرم
مرتب دمای بدنشو با تب سنج چک کن
پاهاشو قنداق کن نتونه تکون بده کمتر دردش میاد
قبلش اصلااستا نده
پاراکید خوبه طعم داره بخر
۲۰ دقیقه بعد واکسیناسیون درمانگاه بهداشت باش...تو بغلتم بگیر واکسن رو بزنه که بعدش گریه کرد تو آغوشت اروم بشه به پای چپ میزنن،اومدی خونه سریع قطره رو بده هر۴ساعت هر یکساعت در حد ۳۰ ثانیه کمپرس سرد بزار ...بهترین کار اینه ی دستمال تمیز رو بشوری داخل نایلون بزاری یخچال اونو بزاری بهتره .شب اول رو بیدار بمون کامل از نظر دما چکش کن من چون بچه ی دومم هس فقط ۲ بار روز اول پاراکید دادمچون تب نکرد و دماش بالا نرف ولی خواستی تو هر۴ ساعت رو بده.ی شلوار یا رامپر گشاد بپوشون ک اذیت نشه تا ۳ روز حموم نبر پی پی کرد طوری بشور که اب رو پای واکسن زده نریزه فرداش کمپرس گرم بزار ی حوله رو داغ کن بزار هر یکساعت بازم در حد۳۰ ثانیه و اگر دماش نزدیکتب بود هر ۶ ساعت پاراکید بده.....
عزیزم چون بعضی بچه ها به استامینوفون حساسیت میدن مثل پسر من .تند تند دمای بدنشو بگیر اگه دیدی سیر صعودی داره شروع کن به دادن قطره.من خیر سرم برای پیشگیری از نیم ساعت بعدش هر۴ساعت دادم.پسرم حساسیت داد افتضاح بالامیاورد.باعث شد که رفلاکسش که بهتر شده بود بدتر از قبل بشه.