سلام وقت بخیر. آیا سونو واژینال درماه پنجم بارداری مشکل دارد؟
پرسش (1402/05/13):
آیا انجام دادن سونو واژینال درماه پنجم بارداری مشکلی دارد؟
772
42
1402/05/13
سوال کننده
0
1402/05/13
سوال کننده
عزیزان کسی سونو واژینال در سه ماه دوم انجام داده.؟
0
1402/05/13
سوال کننده
میترسم برای جنین ضررداشته باشه
0
1402/05/13
kok_mi
آره عزیزم من
1
1402/05/13
kok_mi
همین ۳ روز پیش سونو بودم
0
1402/05/13
سوال کننده
برای چی سونو واژینال مینویسند؟
0
1402/05/13
kok_mi
نه مشکلی نداره میتونی انجام بدی فقط جای خوب برو
0
1402/05/13
kok_mi
تعیین طول سرویکس
0
1402/05/13
سوال کننده
شما بچه ی چندم تون؟
1
1402/05/13
kok_mi
چهارم عزیزم
0
1402/05/13
سوال کننده
ممنونم از راهنمایی تون
0
1402/05/13
kok_mi
فدای تو 💕
0
1402/05/13
سوال کننده
من بچه ی اولمه
0
1402/05/13
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1402/05/13
سوال کننده
ما شالله خداحفظ شون کنه
1
1402/05/13
kok_mi
ان شاالله ب سلامتی میاد بغلت نگران نباش
0
1402/05/13
kok_mi
سلامت باشی عزیزم
0
1402/05/13
سوال کننده
ان شالله
1
1402/05/13
fateme 🌱
سونو واژینال واقعا مشکلی نداره
نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن خطرناکه
نگران نباش عزیزم یه جای خوب برو اتفاق بدی نمیوفته
نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن خطرناکه
نگران نباش عزیزم یه جای خوب برو اتفاق بدی نمیوفته
0
1402/05/13
fateme 🌱
من هر سری دکترم تو مطب واژینال سونو میکنه حتی دردمم نمیگیره به اون صورت
0
1402/05/13
💞مریم 💞
عزیزم سونوگرافی انومالی رو یه سری جاها واژینال میگیرن مشکلیم نیس
0
1402/05/13
آنا 🧡
منم تا چند هفته پیش انجام میدادم مشکلی نداشتم
انشاءالله به سلامتی بغلش بگیری
انشاءالله به سلامتی بغلش بگیری
0
1402/05/13
آتنا صالحی
بله من ۲۶ هفته و ۳۱ هفته انجامدادم باید کسی که انجام میده هم حاذق باشه
1
1402/05/13
مهسا ❣
شخصی که انجام میده واقعا مهارتش مهمه . دکترای قبلی من میشکافتن میرفتن جلو . کاملا دردم میگرفت . اون سری دستگاه رو یه عالمه محکم میچرخوندن 🤦♀️
دکتر الانم یه جوری آروم و با دقت اینکار انجام میده که اصلا متوجه نمیشی . و اون سری دستگاهو تا اخر نمیکنه داخل . تسلط دکتر واقعا مهمه
دکتر الانم یه جوری آروم و با دقت اینکار انجام میده که اصلا متوجه نمیشی . و اون سری دستگاهو تا اخر نمیکنه داخل . تسلط دکتر واقعا مهمه
0
1402/05/13
الینا .
ببین عزیزم شانسیه
1
1402/05/13
الینا .
من یکی از سقطام بعد سونو واژینال بود که رحمم تحریک شده بود خونریزی کردم
1
1402/05/13
الینا .
همین چند وقتم یکی تاپیک زده بود یه خانومه نوشته بود دوستشون ۲۰ هفته سونو واژینال شدن و متاسفانه کیسه ابشون پاره شده بود
0
1402/05/13
محمد مهراد
والا من بخاطر طول سرویکس هرماه مجبور شدم بیام
0
1402/05/13
محمد مهراد
باید طرف وارد باشه بنظرم ک خیلی نکنه تو و حواسش جمع باشه
0
1402/05/13
محمد مهراد
و جفتم نباید پایین باشه
0
1402/05/13
فاطمه ..... ......
ی کم ریسکیه
و شانسیه
و شانسیه
0
1402/05/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
خیر در صورت ضرورت خصوصاً برای ارزیابی طول سرویکس هیچ مشکلی ندارد❤️
وقتتون بخیر 🌸
خیر در صورت ضرورت خصوصاً برای ارزیابی طول سرویکس هیچ مشکلی ندارد❤️
0
1402/05/14
سوال کننده
ممنون از نظر دوستان
1
1402/05/14
سوال کننده
برام. دعا کنید . میترسم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




