منم داشتم یع دوره سفکسیم روزی یدونه مصرف کردم تا ده روز خوب شدم دوباره گرفتم این دفع دکتر قرض مترونیدازول ۵۰۰ واژینال بهم داد
وقتی گذاشتم صبح آنقدر ترشح پنیری داشتم اصلاا فکر نمیکردم در این حد عفونت داشته باشم
ب من دکترمگف کلوتریمازول یک درصد
شبی یک اپلیکاتور
تا ۵ روز استفاده کنم
تو بارداری عفونت خیلی خطر ناکه؟
سلام به روی قشنگتون مامان گل
بله علامت عفونت هستند، پماد واژینال کلوتریمازول 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و همچنین سفیسکیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف کنید ، لباس زیر را منظم تعویض کنید و تا حد امکان نپوشید، مابعات بیشتر بخورید ، قندیجات را محدود کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💜
خیلی ممنون از پاسخ گویتون
stk: |~|2|~|grunge_14_col