Ooma
پرسش (1402/05/07):

جواب ازمایش غربالگیری اول

سلام.جواب ازمایش غربالگیرم خوبه؟

جواب ازمایش غربالگیری اول
سلام عزیزم بله عالیه🥰
ممنونم عزیزم دیگه نیازی به سلفری نیست؟
نه نیاز نیست ریسک نداری
نی نی پسره ؟
نی نی ۱۲ هفته ۴روز گفتن دختر ۱۴ هفته هم رفتم برای جنسبت گفتن دختره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه