سلام وقت بخیر من ۵ ماه از زایمانم میگذره
یه ماه پیش قرص اورژانسی استفاده کردم دو س روز بعدش پریود شدم ،اولین پریودم بعد زایمان بود
این ماه ک باید پریود میشدم ۴ روز از تاریخ پریودی ماه قبل رفته ولی هنوز پریود نشدم😑رابطه محافظت شده هم داشتم
ماه قبل که پریود شدم میتونه واسه استفاده از قرص باشه؟!!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



352
1402/05/01



