من نمیدونم چجوره عزیزم، الهی بگردم، غذایی که مامانش میخوره به حد کافی چرب هست؟
سلام عزیزم. خواهشا ببرین یه عکس از شکمش بگیرین که یه موقع انسداد روده نباشه چون خطرناکه بعدم اگه میتونین حتما ببرین جراح اطفال یا فوق تخصص گوارش اطفال چک کنه.
ممکنه بیماری هیشبرونگ یا ضعف عصب روده داشته باشه
اگه اصفهانی ببر پیش دکتر حسین پور جراح اطفاله و دکتر مجید خادمیان هم تخصص گوارش داره و عالیه.
پسر خودم مشکل هیشبرونگ و انسداد داشت و جراحی شد.
اگه شیر خشک میخوره به احتمال زیاد از شیر خشکش باید عوض کنی پی پی نکردن نوزاد تا ۳ روز ایراد ندار اگه روزی ۱۰ بار هم پی پی کنه باز ایراد ندار ولی اگه کلا از بدو تولد دفع نداشت باید پزشک ببینه
تو بیمارستان دفع داشته اگه نداشته باشه ترخیص نمیکنن
سلام جانم
حتما باید علت نداشتن دفع با بررسی های تکمیلی همچون سونوگرافی مشخص شود و نگران نباشید سخت نیست دفع نکردن مساله مهمی است که باید برطرف گردد
پسر منم دفع داشت اصلا دوماهگی فهمیدیم مشکلش رو اونم از باد کردن شکمش