Ooma
پرسش (1402/04/24):

ضدآفتاب در بارداری

سلام دوستان من شنیدم ک دربارداری باید ضدآفتاب فیزیکی استفاده کرد
ضدآفتاب من ژیناژن هست
میخاستم بدونم خیلی ضرر داره همونو استفاده کنم مگه..تو هفته۲۴بارداری هستم

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه