لطفا راهنماییم کنین واقعه دیگه خسته شدم.پسرم از بدو تولد اسهال بود اوایل نمیدونستم بعدا فهمیدم عادی نیست.احتمال حساسیت دادن از همون اوایل کلا لبنیات و کنجد و پروتئین گاوی رو گذاشتم کنار.اما انگار نه انگار.شیر خشک پپتی هم با مصیبت پیدا کردیم اما تا ۳۰تا خورد تا ۴ صب بالااورد دیگه ندادم.
پسرم کلا شیر خودمو میخوره.الان دوروزه دکترش گفته قرص نکسیوم شروع کنم
رفلاکسش قبلا بهترشده بود.
آیا این قرص قراره رو اسهالش اثر بزاره؟دوروزه میخوره خبری نیس
ماه دوم کلا ۴۰۰ گرم اضافه کرد.۵ روز دیگه ۳ ماهش میشه این ماهم فعلا تقریبی با ترازوی خونگی ۴۰۰ گرم نشون میده
لپ های پسرم کلا رفته همش لاغر تر میشه.اسهال پدرشو دراورده
هم چنان هم کاملا مخاطیه
راه حل خونگی هم وجود داره ؟
پرسش (1402/04/14):
اسهال طولانی نوزاد ۳ماهه
355
25
1402/04/14
سوال کننده
0
1402/04/14
sama a.b
وای انگار شرح حال پسر منو گفتی منم دیگهخسته شدم پسرشما چند کیلوعه الان؟
0
1402/04/14
سوال کننده
پسرم بدنیا اومدنی ۳۸۰۰ بود.الان ۶۴۰۰
اما دقیقا مطمئن نیستم چون ترازو دقیق نیست
اما دقیقا مطمئن نیستم چون ترازو دقیق نیست
0
1402/04/14
sama a.b
پسر من سه ماهگیش ۶ بود😕
0
1402/04/14
maryam t.b
پسر منم خیلی کم اضافه کرد
0
1402/04/14
maryam t.b
من دوماهش شده تازه ۴۹۰۰ هست به دنیا اومدنی ۳۴۰۰ بود من همش کارم شده گریه چرا شیر خودم رو قطع کردم پپتی دادم بهش
0
1402/04/14
-****** ..
سلام، خوب شاید حساسیت به لاکتوز شیر داره که همش اسهاله
1
1402/04/14
خانوم میم
دقیقا میخواستم همینو بگم
باید شیرخشک بدون لاکتوز واسش امتحان کنه دخترمنم حساسیت به لاکتوز داشت
باید شیرخشک بدون لاکتوز واسش امتحان کنه دخترمنم حساسیت به لاکتوز داشت
0
1402/04/14
خانوم میم
وزن گیری پسرت خوبه
0
1402/04/14
پزشک اوما
سلام جانم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1402/04/14
سوال کننده
آره بخاطر همین حساسیت من کلا هیچی نمیتونم بخورم .
0
1402/04/14
سوال کننده
دادم .با خوردن فقط ۳۰ تا تا ۴ صب فقط بالا میاورد وحشتناگ دیگه ندادم
0
1402/04/14
سوال کننده
الان فقط ۲ نوبت نکسیوم
0
1402/04/14
-****** ..
نکسیوم مال رفلاکسه
0
1402/04/14
پزشک اوما
عزیطم پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و جهت تغییر شیرخشک به انواع ال اف یا نان اال 110 با موافقت متخصص اطفال به ایشان مراجعه کنید
0
1402/04/15
سوال کننده
ممنون خانم دکتر .
امروز بادکترشم عصر صحبت کردم گفت ۴۸ ساعت شیر خودتو نده و از همون شیر خشکهایی که گفتین بدم فقط.
اما من نمیخوام شیرخشکی بشه.چون اصلا شیشه شیر رو درست نمیگیره و فقط سینه میخواد.
امروز کلا ۳ بار مدفوع داشت.خلطی بود اما.
بنظرتون بازم پیگیر شم یا چون دفعاتش کمتر شده تا قبل به غذا افتادن همیطور ادامه بدم؟
امروز بادکترشم عصر صحبت کردم گفت ۴۸ ساعت شیر خودتو نده و از همون شیر خشکهایی که گفتین بدم فقط.
اما من نمیخوام شیرخشکی بشه.چون اصلا شیشه شیر رو درست نمیگیره و فقط سینه میخواد.
امروز کلا ۳ بار مدفوع داشت.خلطی بود اما.
بنظرتون بازم پیگیر شم یا چون دفعاتش کمتر شده تا قبل به غذا افتادن همیطور ادامه بدم؟
0
1402/04/15
سوال کننده
و شیر خودمو بدم؟
0
1402/04/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️آزمایش مدفوع برای دلبندتان انجام شده؟ با دادن پدی لاکت تعداد دفع کمتر شده؟
0
1402/04/15
پزشک اوما
از شیرخشک هایی که گفتم دادید که دفع کمتر شده؟
0
1402/04/16
سوال کننده
نه والله باباش نبود تا عصر بیاد کلا پی پی نکرد.
عصری ۳ بار پی پی کرد
عصری ۳ بار پی پی کرد
0
1402/04/16
سوال کننده
امروزم از صب کلا دوبار پی پی کرده
0
1402/04/16
سوال کننده
ببخشید دیر ج میدم .اصلا اوما نوتیفیکیشن نمیده فک کردم ج ندادین .اومدم اسکرین بگیرم دیدم ج دادین
0
1402/04/16
پزشک اوما
فدای سرتون عزیزم ❤️❤️پس الان یک شرح کلی از شرایط میدهید؟
0
1402/04/17
پزشک اوما
عزیزم پیامم را دیدید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




