من خریدم چندروزه دارم استفاده میکنم زیرچشمام انگار یکی چنگ زده شدید نیس جزئیه پیش دماغمم پوست پوست شده کسی داره ازاینا داره طبیعیه؟ یا صورتم بهش حساسه؟
راستی ماسک ورقه ایم دوروزه میزنم نمیدونم ازاونه یاازاین قیمت ماسک ورقه ایا دونه ای ۵میداد ارزون نداده بنظرتون؟
پرسش (1402/04/13):
خانوما کسی از این محلول شستشوی صورت داره
500
73
1402/04/13
سوال کننده
0
1402/04/13
سوال کننده

0
1402/04/13
سوال کننده

0
1402/04/13
Ftemeh .
سلام پوست صورتت خشکه یا چرب
0
1402/04/13
سوال کننده
فک کنم خشکه
0
1402/04/13
masi imi
تاریخ مصرفش اوکیه؟
0
1402/04/13
masi imi
این فون ها یکم پوست رو خشک میکنن
0
1402/04/13
سوال کننده
اره
0
1402/04/13
masi imi
فوم
0
1402/04/13
سوال کننده
من معمولی رو به خشک فک کنم
0
1402/04/13
Ftemeh .
اره
0
1402/04/13
masi imi
من پوستم چرب همیشه هم استفاده میکنم .اینجوری نمیشه .شما یا پوستت حساسه یا چون پوست خشکی داره خیلی خشکش میکنه آب رسانی نمیشه به پوستت
0
1402/04/13
Ftemeh .
مناسب پوست مختلط نداشت؟
0
1402/04/13
سوال کننده
بنظرتون به زیرچشم میزنم مشکلی داره؟
0
1402/04/13
Ftemeh .
بعداز شستن با این فومه آبرسان بزن
0
1402/04/13
masi imi
این فوم نباید به اطراف چشم بزنیا
0
1402/04/13
سوال کننده
آخه واسه آبرسان گرفتم خودش نوشته ابرسان بعد واسه انواع پوسته
1
1402/04/13
سوال کننده
واسه انواع پوسته
0
1402/04/13
masi imi
اکثرا روش مینويسن به اطراف چشم نزنید
0
1402/04/13
Ftemeh .
پس چجوری تمیز بشه؟شایدکرمی چیزی زده
1
1402/04/13
masi imi
برای چشم باید مخصوص چشم بخری
0
1402/04/13
Ftemeh .
بعداز شستن آبرسان بزن تا اینطور نشه
0
1402/04/13
سوال کننده
جدی پس نمیزنم به زیرچشم این فومارو باید روزانه بزنیم؟ طرزاستفادش چجوریه
0
1402/04/13
masi imi
برای چشمت تونر بگیر هم منافذ پوستت تمیز میشه هم خیلی عالیه واقعا
0
1402/04/13
masi imi
برای پوستت هم میتونی استفاده کنی بااستفاده از پد برای همه مدل پوست هم داره
0
1402/04/13
سوال کننده
ماسک ورقه ایا قیمتش همون۵تومنه یااین ارزون داد؟
داروخونه همونو میداد۲۷
داروخونه همونو میداد۲۷
0
1402/04/13
Ftemeh .
بعداز آرایش بشور،زیاد صورتتو بشوری پوست خشک میشه و حالت کدری به خودش میگیره،بعدم وقتی میشوری ابرسان بزن
0
1402/04/13
masi imi
برای پوستت هم میتونی استفاده کنی بااستفاده از پد برای همه مدل پوست هم داره
0
1402/04/13
masi imi
الا ۱۵تومن ایناس چون همیشه دارم میخرم از ۱۵تا ب بالا
0
1402/04/13
سوال کننده
بااین فوما بشورم زیاد کدر میشه؟
واسه شفافیت گرفتم مثلا
واسه شفافیت گرفتم مثلا
0
1402/04/13
سوال کننده
نزنم دیگ ینی؟دوتا مونده ازش
واسه تیرگی زیرچشم چی بخرم خوب باشه؟
واسه تیرگی زیرچشم چی بخرم خوب باشه؟
0
1402/04/13
Ftemeh .
ماسک ورقه ای خیلی گرون نیست ولی این خیلی ارزون گرفتی😂
0
1402/04/13
Ftemeh .
اره زیاد بشوری با اینا پوستو کدر میکنه...
0
1402/04/13
masi imi
برای تیرگی زیر چشم مرتب از کانسیلر استفاده کن بعد چند وقت نتیجه اش رو میبنی
0
1402/04/13
سوال کننده
دیگه نمیخرم ازش
0
1402/04/13
سوال کننده
کانسیلر که خودش لوازم ارایشیه
0
1402/04/13
Ftemeh .
ابرسان استفاده نمیکنی؟
0
1402/04/13
masi imi
اره ولی به شدت تاثیر گذاره برای تیرگی زیر چشم بعد یه مدت رو ب روشنی میره
0
1402/04/13
سوال کننده
نه اگه آبرسان خوب سراغ داری عکسشو بفرس
روزانه میزنی؟
روزانه میزنی؟
0
1402/04/13
سوال کننده
چه مارکی خوبه؟عکس داری بفرست
1
1402/04/13
Ftemeh .
فقط موقعی که ارایش داری یا کرم ضدآفتاب زدی بافوم بشور
0
1402/04/13
Ftemeh .
آبرسان درما لیفت خوبه
0
1402/04/13
Ftemeh .
من واسه پوست چرب گرفتم
0
1402/04/13
سوال کننده
عکس داری
0
1402/04/13
Ftemeh .
شما اگه پوستت خشکه باید مناسب پوست خشک بگیری
0
1402/04/13
سوال کننده
آره رفتم بگیرم میگم
0
1402/04/13
سوال کننده
روزانه میزنی آبرسان؟
0
1402/04/13
Ftemeh .

0
1402/04/13
Ftemeh .
ابرسان
1
1402/04/13
سوال کننده
مرسی
1
1402/04/13
Ftemeh .
اره ولی بیشتر بعداز شستن....زیر ضدافتاب هم میشه زد
0
1402/04/13
سوال کننده
الان شما فقط آبرسان میزنی به پوستت؟
چه مراقبت هایی میکنی؟
چه مراقبت هایی میکنی؟
0
1402/04/13
Ftemeh .
من صورتم جوش داره یه شب درمیون موقع خواب ضدجوش میزنم،آبرسان تو خونه میزنم،اگه بخوام برم بیرون ضدافتاب میزنم وقتی هم که اومدم حتماًبافوم میشورم بعددوباره آبرسان میزنم،شبا هم اصلاًارایش یا کرم نمیذارم روپوستم بمونه
0
1402/04/13
Ftemeh .
داخل حمام هم ماسک سفیداب میزنم خیلی خوبه
0
1402/04/13
سوال کننده
من میخوام ضدآفتاب بخرم دیگه کرم پودر نزنم من درطول روز مغازه میرم کوچه میرم پسرم بازی کنه خیلی آرایش میکنم
0
1402/04/13
سوال کننده
چجوریه؟
0
1402/04/13
Ftemeh .
اگه میخوای ضدافتاب بزنی بی رنگ بگیر
1
1402/04/13
سوال کننده
نه رنگ دارمیخام میخام دیگه ارایش نکنم زیاد کرم پودرم نزنم
0
1402/04/13
Ftemeh .
سفیداب تزعطاری میخرم موقعی که میخوام برم حمام داخل ظرف حلش میکنم با گلاب قاطی میکنم میذارم۱ساعت بمونه بعد میزنم به صورتم ۲۰که موند ماساژمیدم بعدش هم با فوم میشورم
0
1402/04/13
سوال کننده
سفید میکنه پوست و؟
1
1402/04/13
Ftemeh .
اره روشن و نرم میکنه
1
1402/04/13
Ftemeh .
ولی زیاد نباید بزنی هر چندباری که میزی حمام یه بار بزن
0
1402/04/13
سوال کننده
من یبار سفیداب و پودر کردم بهش گلاب زدم حل نشد گلاب اومد رو؟
شما آبم میزنی بهش؟
شما آبم میزنی بهش؟
1
1402/04/13
Ftemeh .
سفیداب بذار داخل کمی اب داغ تا بازبشه بعدگلاب بریز حل کن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




