سلام به همه امیدوارم حالتون خوب باشه ❤️ من برای بیوپسی سینه همه جا زنگ میزنم ولی هیچکدوم طرف قرارداد با بیمه نیستن💔
هزینشم زیاده حدود دو میلیون و خورده ای ، خود دکترم گفت برم مرکز تصویربرداری آرین توی فلکه دوم صادقیه ولی میگن خیلی شلوغه و دیر نوبت میدن
شما جاییو میشناسید ؟🙁
پرسش (1402/04/12):
خانما سونوگرافی توی تهران میشناسید که با بیمه تامین اجتماعی باشه؟
325
18
1402/04/12
سوال کننده
0
1402/04/12
سوال کننده
اگه متخصصش خانم باشه چه بهتر ولی اگه نبود چاره چیه
ممنون میشم کمکم کنید❤️
ممنون میشم کمکم کنید❤️
0
1402/04/12
آتنا صالحی
توی بیمارستان نمیتونی نوبت بگیری قیمتاشون کمتره مثلا بیمارستان بوعلی یا امام حسین یا شهدای تجریش
0
1402/04/12
سوال کننده
نمیدونم سرچ نزدم ولی احتمالا مثل تصویر برداری آرین شلوغن
0
1402/04/12
mahsa 👧💜
تو آیت الله کاشانی هست فکنم آرین اسمش
0
1402/04/12
یلدا بلور
نه ارین اصلا دیر نوبت نمیده، نهایتا چند روز
0
1402/04/12
آتنا صالحی
من بیمارستان بوعلی عکس ریه گرفتم خیلی خلوت بود صبح زنگ زدم ۱۰ شب نوبت داد ولی بخشای دیگش نمیدونم
0
1402/04/12
Azin M
نگار آزما
0
1402/04/12
Azin M

این اطلاعات تماسش زنگ بزن بپرس
0
1402/04/12
آوا جون ...
بیوپسی سینه یعنی بررسی تومور سینه عزیزم؟؟؟
0
1402/04/12
آوا جون ...
بیمارستان بهارلو فک میکنم انجام بدن میخوای زنگ بزن
0
1402/04/12
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
جهاد دانشگاهی نرفتی؟ اونجا خودشون سونوگرافی میکنن بیمه هم قبول میکردن
0
1402/04/12
sami *
بچه این خواهر منه ، سینه اش کیست آورده باید خالی کنه دنبال جای خوب میگرده
0
1402/04/12
سوال کننده
به آرین زنگ زدم گفت بیوپسی سینه انجام نمیده
0
1402/04/12
سوال کننده
اره درسته
یه توده هست مشکوکه گقتن باید نمونه برداری یا همون بیوپسی شه
یه توده هست مشکوکه گقتن باید نمونه برداری یا همون بیوپسی شه
1
1402/04/12
سپیده sepide
بهترین جا برای این موضوع جهاد دانشگاهی سرطان سینه ش که بهترین سونو و متخصصارو داره
0
1402/04/12
مامان دلی
سلام عزیزم تومنطقه ری دارالشفا کوثر با بیمه قرارداد داره زنگ بزنی بپرسی آیا انجام میدن و هزینه رو هم میگن
0
1402/04/13
آوا جون ...
عززیزم انشالله که چیزی نیس سینه خیلی کیست میاره
منم خودم یه مدت دست میزدم حس میکردم سینم یه جوریه رفتم بیمارستان بهارلو سونو کرد گفت فیبرو کیستیکه
منم خودم یه مدت دست میزدم حس میکردم سینم یه جوریه رفتم بیمارستان بهارلو سونو کرد گفت فیبرو کیستیکه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




