پزشک عزیز اوما سلام
توی تقویم بارداری من زده از هفته آینده شروع مکمل آهن
توی مراجعه قبلی که حدود یک هفته پیش بود از پزشکم پرسیدم مکمل آهن رو کی شروع کنم گفتن نیازی نیست، میخواستم نظر شما رو بدونم که من باید چیکار کنم؟ به نظرتون مکملی تهیه کنم،از چه نوعی باشه و چه دوزی مصرف بشه؟
من ۳۴ سالمه،از قبل بارداری مراقب تغذیه بودم و فولیک اسید مصرف میکردم و مشکل کم خونی و کمبود آهن و یا تیروئید ندارم خداروشکر
از اول بارداری هم به توصیه پزشک فولیک اسید ۱ و ویتامین د۳ ۱۰۰۰ روزانه یک قرص از هر کدوم مصرف میکنم. ماه اول هم قرص پرگهام و ویتامین د۳ مصرف میکردم،البته اگر اسمش رو درست نوشته باشم.
ممنونم از پاسخگویی شما😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



329
1402/04/05




